Note fondée sur 434 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2022 sur Hotels
Excellent welcome from the hotel staff, charming place, nice breakfast, very good situation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2022 par Harry, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon,Thank you for taking the time to leave this review, it is very helpful. It is great to hear that you enjoyed your time with us.Kind regards, Harry
par un voyageur
Réservez sans hésiter !
Publié le 22 août 2022 sur HotelsL'hôtel est vraiment est authentique, très propre, le service est digne des grands hôtels avec un personnel sympathique à l'écoute et efficace. La nourriture est excellente le décor très sympathique. La douche est moderne avec une pression de rêve. Allez y !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2022 par Harry, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon,Thank you for writing this great review.Kind regards, Harry
par un voyageur
Très agréable boutique hôtel
Publié le 2 févr. 2020 sur HotelsSuperbe bputique hôtel décoré avec goût. Il y a un restaurant pub et le petit déjeuner continental est très satisfaisant et agrémenté de fruits frais (une option sans lactose serait bienvenue). La chambre est parfaitement équipée (enceinte bluetooth, tv, café, thé). Je recommande fortement et je reviendrai!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par The Pilot Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Felicie,
Thank you very much for leaving us your review. We are delighted you found us to be very satisfactory and how you were happy with the facilities we provide in our rooms. If you choose to book with us again in the future, please do not hesitate to inform us that you would like a lactose free option and we will try best to provide that for you.
We hope to see you again in the very near future.
Kind Regards
Christian
par un voyageur
Tres bon hotel
Publié le 31 déc. 2019 sur HotelsExcellent sejour , tres tres bon rapport qualité/prix.
La chambre est confortable et a tout ce qu’il faut.
Le petit dejeuner est excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par The Pilot, Gestion de l’hôtel
Hello Mustapha. Thank you very much for your kind and generous review. We are delighted you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again in the very near future.
Kind Regards
The Pilot
par un voyageur de Paris
Charmant
Publié le 27 mars 2019 sur HotelsCharmant séjour, chambre très agréable, personnel aux petits soins, bon petit-déjeuner, prix très raisonnable, quartier calme et sécure. Super opportunité de prendre le cable-car pour rejoindre le centre de congrès Excel.
par Dan
Tres correct dans l'ensemble
Publié le 2 mai 2017 sur HotelsPersonnel sympathique et chambre agreable malgré sa petite superficie.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2015 sur Hotels
par vincent de Cambrai
Tourisme à Londres
Publié le 24 août 2015 sur HotelsL'hôtel très calme est bien situé, proche de l O2 et du métro. L'endroit reste calme et confortable, malgré les immeubles à proximité. Une chambre un peu plus grande n'aurait pas été un mal, mais le service compense ce manque. Dommage que le personnel ne soit pas bilingue.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Easily one of the best hotels I've stayed in when staying away for something. Staff were friendly and polite, parking was so easy and included in the price which saved us paying for the O2 car park. Breakfast was sooooo good. For all future shows we'll be trying to book in here!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Lamarr , Gestion de l’hôtel
Good afternoon Shannon Thank you for your amazing review We are glade you enjoyed your experience with us and we look forward to having you stay with us gain. Kind regards
par un voyageur de Waterlooville
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Do not stay here if you want a good nights sleep. I was kept awake by a lot of banging and scraping of furniture across the floor in the bar until gone midnight. In the morning at 6.30am I was woken by a lot of banging and clanging from a delivery to the pub.
Breakfast was minimal - a few pastries and two choices of cereal. No fruit or yoghurt. The choice of cooked breakfast was ok.
The room was not cheap at £218 and that was after an Expedia discount!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon, I hope you are wellFirstly I would like to apologise for the delayed response.I am sorry to hear you where kept awake by the noise coming from the pub being cleaned at night, I will speak with the cleaner and ensure that the noise is taken into consideration. I am sorry to hear you where woken in the morning by one of our deliveries, they are not meant to arrive this early, we have since been in contact with the company to ensure this does not happen again.I am sorry to hear that you did not enjoy your breakfast you had with us, I will pass the feedback to the team as well as the chefs and we will work on the issues raised. On behalf of the team I am very sorry for the unfortunate issues you faced during your stay with us, I will pass all of the feedback to the team so we can work on this and ensure none of the above happens again.Thank you for staying with us, we hope to see you again.Many thank