Note fondée sur 292 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2022 sur Expedia
I had a great time there. The owners are really sympathetic. I recommend it.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
The matrass needs replacing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Enjoyed our stay at the hotel. There website needs updating urgently because directions to the hotel are wrong and confusing. There also needs to be a direct number to the Stag because at the moment if you phone the number on the website it puts you through to a hotel in Bournemouth where staff cannot help you or give you information about directions or any other help.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Stink room

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
The room stunk of p××s, inconsiderate host, sail pace WiFi. Avoid at all costs
1 sur 5
par un voyageur

un happy guest

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
room not prepared for two people.1unclean coffe cup .1 water glass .1 towel side light not working .bed not comfortable. nothing like picture sent with reservaion . parking problematic
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Don't stay here!

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
The staff on check in was not overly helpful. The room was tiny, smelt bad and had broken furniture. The 'toiletries' consisted of a bar of soap and a small shower gel - no shampoo! We left in 20 minutes to move to another hotel. When we left the manager said 'fair enough' so I'm assuming this is a regular occurrence!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
This property has access to public transportation, This property is badly managed. Stain all over the carpet. Windows has no screen, therefore can not open the window for fresh air as when I tried opening the window flies comes in. Bad odor. I was very uncomfortable due to the unkept property. Safety was another issue.