Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
L'hôtel est bien situé, près de Saint-Pancras au bout d'une impasse. Malheureusement, on entend le métro passer toute la journée jusqu'à très tard.
Le personnel est agréable et la chambre est nettoyée tous les jours. La moquette de la chambre était tachée et le tissu du siège également.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par The Wesley Euston., Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for your recent review of our hotel. We appreciate your feedback and are glad you found our location convenient and our staff pleasant. We're also pleased that you found your room clean and tidy. We apologize for any inconvenience caused by the noise from the underground. Additionally, we regret that the carpet in your room was stained. We are addressing this with our housekeeping team to ensure such issues are resolved promptly. Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an improved experience.Kind regards, The Wesley Euston.
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
Séjour convenable, bon petit déjeuner, excellente literie, chambre spatieuse, seul bémol métro bruyant à proximité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par The Wesley Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,Thank you for your feedback on your stay with us. We are happy to hear that the size and our cleanliness were to your expectations. We are glad you like the breakfast we serve, we are sorry to hear that the noise of the train was too loud for you. We hope this will not stop you from choosing us again.We hope to see you again soon.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Trop de bruit du metro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Thank you, Kind Regards, The Wesley team, Gestion de l’hôtel
Dear Nora, Thank you for rating us 4 out 5. We hope that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you soon.
par un voyageur
Parfait
Publié le 25 mars 2024 sur HotelsChambre très spacieuse, confortable. Très léger bruit du train (je m'attendais à bien pire étant donné les avis des précédents voyageurs). Le personnel est sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par The Wesley Euston, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra,Thank you for leaving this lovely review and for staying with us.We are delighted to see that had an enjoyable and comfortable stay with us and that you were satisfied with our staff.Kind regards,
par un voyageur
Pas si mal pour une ville comme Londres
Publié le 20 janv. 2024 sur HotelsAccueil super bien.
Situation excellente.
Services au top.
Seul point négatif était le bruit du métro toutes les 2 minutes.
C'est tout de même bien passé avec la fatigue accumulée à visiter la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par The Wesley Team. , Gestion de l’hôtel
Dear Yoan, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are thrilled to read that you had a nice stay with us and were more than satisfied with the services our staff members provided. After all, your comfort and well-being are our priority. However, we do apologise for the outside noise that you experienced. It would be wonderful to receive you back on another occasion. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Nous avons apprécié le côté pratique de cet hôtel, très bien situé, proche gare et métro ce qui permet de se déplacer facilement .
Cote négatif, les photos sur votre site ne correspondent pas du tout aux chambres de l’hôtel, rien à voir!
La salle de bain sur les photos est grande, en réel c’est minuscule.
Après vérification, nous sommes allez voir sur le site de l’hôtel, et effectivement vos photos ne sont pas du tout les mêmes…ce qui a été pour nous très compliqué car nous avons un enfant en bas âge. Horrible donc .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par The Wesley Team. , Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We have taken your feedback on board and will share it with our marketing department for further improvement. We hope to get a chance to welcome you back, making your stay a better one. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2023 sur Expedia
Very good value for money in Central London ! Quiet, clean and modern room, very clean and modern bathroom for this hotel level, exactly what I was looking for (and exactly like the pictures). Reception and hallways are a bit oldy, but the room is much better and this is what matters ro me ! Room is not very large but it is not a problem at all. Location at 15mn walk from St Pancras is super convenient. I had to leave before breakfast starts so I cannot comment on this.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2023 par The Wesley Team. , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, Thank you for visiting The Wesley Hotel and leaving us this 5-star rate!It is lovely to read that you had a great stay and enjoyed your allocated room as well as the location of our hotel. It is rewarding for our staff members to see that you were satisfied with the services they provided. We are looking forward to welcoming you back again soon. Kind Regards,
par un voyageur
Bonne hotel .
Publié le 21 févr. 2023 sur HotelsTrès bien dans l'ensemble. Bien situé, propre.
Resto pas ouvert le dimanche. Très bon service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par The Wesley Team , Gestion de l’hôtel
Dear Landry,Thank you for staying at The Wesley Hotel.It is great to hear you had an enjoyable stay and you much appreciated the service provided. Looking forward to welcoming you here with us in a near future. Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
Bon accueil. Réponse rapide à nos demandes.
L’environnement est un peu rébarbatif a cause des gros travaux pour la gare. Toutefois très silencieux dans les chambres. Bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2022 par TheWesley Team, Gestion de l’hôtel
Dear Linda,
Greetings from the Wesley.
We would like to thank you for choosing our hotel for your stay in London.
We are pleased to read, that overall you had a pleasant stay with us, and appreciated the service we provided.
We do hope to have the pleasure of welcoming you again in the future.
Kind regards
TheWesley Team
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
The difference between the picture and the reality of the hotel is important.
The price is to high for the product they offer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2022 par The Wesley Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for booking with us at The Wesley Hotel.
We are sorry to hear that your experience wasn't up to your standard,
We appreciate your feedback as it'll help us.
Kind Regards,