Note fondée sur 973 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par davida, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Stephane,
Thank you for taking the time to do a review regarding your stay at the TownePlace Suites by Marriott London Ontario.
It is reviews such as yours that help us to identify areas of our hotel that are doing well, as well as areas that need improvement.
We appreciate the feedback we received from you regarding your stay.
Sincerely,
David Abraham
General Manager
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2020 par davida, Gestion de l’hôtel
Dear Raho,
Thank you for providing your feedback on your recent return visit to our hotel.
Providing an experience that is second to none is our highest priority however it seems we've missed some key points during your visit and we are truly sorry to hear of your disappointment.
I look forward to working with you directly to assure you that we are committed to your satisfaction in the future.
Please feel free to contact me at your earliest convenience to discuss further.
Best Regards,
David Abraham
General Manager
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2020 par davida, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Pierre,
Thank you for providing your feedback on your recent return visit to our TownePlace Suites by Marriott London Ontario.
Providing an experience that is second to none is our highest priority.
It is reviews such as yours that help us to identify areas of our hotel that are doing well, as well as areas that need improvement.
We appreciate the positive feedback we received from you regarding your stay.
I look forward to seeing you again in the future.
Best Regards,
David Abraham
General Manager
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2019 par davida, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Traveler,
So sorry to hear the feedback from your recent stay with us.
Please feel free to contact us directly so we can address any issue that you may have had.
We hope you will give us another opportunity to be of service on your next visit to London.
Happy Holidays
&
Best Regards,
David Abraham
General Manager
par un voyageur
Publié le 2 août 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2019 sur Expedia
par un voyageur de La province de Québec
Publié le 4 mai 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2018 sur Expedia
La cuisine, j'aime cuisiné et avec ca on pu sauver de l'argent en faisant la cuisine. Les employés sont en général tres polie
par un voyageur
Publié le 27 août 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 août 2018 sur Expedia