Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
It was nice
4 sur 5
par un voyageur

Manque d'aération dommage

Publié le 28 juin 2022 sur Hotels
Séjour convenable hôtel propre le seul inconvénient c'est qu'il n'y pas de climatisation et les fenêtres ne s'ouvrent pas donc pas d'aération.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
A lovely gentleman checked us in. Very friendly and personable. We were able to borrow a hairdryer, an iron and an ironing board.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Extremely noisy
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
The rooms were tatty, noisy from traffic and water pipes the matress had metal frame exposed so had to sleep on duvet. No hand soap. Left door hanger out requesting clean towels and tea/coffee to be resupplied but didn't so asked reception who said they only clean rooms once a week. We were there for 3 nights, out from 09:00-22:00 so just wanted basics. They came on our final day and changed bed which was kind but not necessary, clean towels etc which was great.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2022 sur Expedia
I had a pleasant stay at the Travelodge here in Balham. Fiyaz was an amazing receptionist and catered to all of mine and my friends needs. Thank you to Fiyaz for all his great tips and help. It’s a shame the trip was almost overshadowed by one of the cleaners who failed to knock on the bedroom door first before entering my room whilst I was undressed!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2022 sur Expedia
Was over priced. No iron and no hairdryer , not the best view , was told to check in @3 and was no air conditioning. Poor quality for price. Paid for 2 nights £380
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2021 sur Expedia
Far too hot no ventilation no facilities to get breakfast bed not made the second day and room I cleaned never again