Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Blue Orchid Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy,We are pleased to see that we generally satisfied your expectations.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Parfait! Chambre spacieuse, propre et bien équipée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Blue Orchid Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Lucile,Thank you for reviewing your recent stay with us.It is wonderful to read that you enjoyed all aspects of the stay and we are delighted that we fully satisfied your expectations.We look forward to welcome you back to The Wellington in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Hotels
The hotel is clean & charming yet I had a room on the ground floor and I could not sleep at all. The hotel is too noisy: noise from the street, door slams, steps from the top rooms... I simply could not sleep and I was refused to change bedroom. In the morning, people came from the street to clean the windows & even opening the window without notice...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Blue Orchid Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Amandine,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay at The Wellington.Whilst we are pleased to note that you found the hotel clean, we regret that your expectations were not fully satisfied on this occasion and that you were disturbed by the the noise. Please accept our apologies for any inconvenience which may have been caused. Regrettably, the hotel was fully occupied and the team could not offer you a move to an alternate room.Should you wish to return to London in the future we would like the opportunity to demonstrate, and for you to witness, the high standard of facilities and services more usually associated with our hotel. We hope to welcome you back soon to restore your faith in our services. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2022 par Blue Orchid Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Marion,Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Mal commencé mais bien terminé

Publié le 2 août 2022 sur Hotels
Le séjour n’a pas bien commencé dans l’hôtel car la climatisation ne fonctionnait pas. Ce jour là il a fait très très chaud et il était pratiquement impossible de rester dans la chambre. Vers 22h30 nous avons appelé la réception pour signaler le problème et le duty manager est venu personnellement pour vérifier de lui même. Après confirmation du mal fonctionnement , il n’a pas pu nous changer de chambre car l’hôtel était plein. Cependant il nous a proposé de nous déplacer à leurs frais à un autre hôtel qualitativement supérieur mais il était à l’autre bout de la ville. Du coup il nous a promis de nous changer de chambres le lendemain et de faire un rabais sur notre facture. La nuit est passée bien difficilement car en plus de la chaleur , il était impossible d’arrêter cette clim qui ne refroidissait pas mais qui faisait énormément de bruit. Le lendemain nous avons eu droit à une chambre supérieur sans payer la différence ou tout fonctionnait correctement. Lors de notre départ nous avons eu droit à un rabais supplémentaire de 20% sur la facture des extras. Je tenais à remercier le manager qui a bien géré la situation même si avec mon épouse on s’attendait à un geste plus conséquent. Toutefois il a fait un geste et cédât ce qui compte. Bon professionnel!!! Sinon l’hôtel bien et bien situé dans un quartier assez calme.
5 sur 5
par un voyageur

Super 👌

Publié le 26 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Blue Orchid Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Sandy, We are delighted that we fully satisfied your expectations. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Impeccable

Publié le 20 janv. 2019 sur Hotels
Localisation parfaite (Gare Victoria, abbaye de Westminster, centre ville...), propreté, gentillesse et disponibilité du personnel, petit déjeuner; rien à redire !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2019 par Grange Hotels Marketing Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your glowing review of Grange Wellington Hotel. It is super to hear that you experienced such a fabulous stay and that your expectations were fully satisfied. We are delighted that you found the location of the hotel perfectly positioned to take in the surrounding attractions and look forward to welcoming you again soon. Kind Regard Grange Hotels Marketing Team
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique

Publié le 5 août 2018 sur Hotels
Magnifique hôtel très propre et tranquille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2018 par Grange Hotels Marketing Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your kind words after your recent stay at our Grange Wellington Hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your days with us and would be happy to welcome you to our hotel soon again! Kind Regards Grange Hotels Marketing Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2018 sur Hotels