Note fondée sur 596 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par patel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feed back. we do our best to provide great stay to our guest and we always try to improve our service .Thanks again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
I was a bit afraid going there after looking at terrible reviews. When we showed up the room was clean and the staff was friendly. From my experience, it does not deserve any bad reviews. There was some loud people outside the hotel, but that was the only negative thing about our night there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par H patel , Gestion de l’hôtel
We're very sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Thank you for your feedback! We will be addressing your concerns.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Endroit propre mais bâtiment demande rénovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par H patel , Gestion de l’hôtel
Hello,sirThank you for your feed back we will try our best to provide good service to our guest and we make sure you to improvement in our service...
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Expedia
Déjeuner pas prêt selon l’horaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par p patel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feed back .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
J ai ete satisfait de mon sejour si jamais j y retourne je vais prendre le meme motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par H patel , Gestion de l’hôtel
Hello Thank you for your feedback. we always welcoming you. your words mean lot to us..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2023 sur Expedia
Seul le stationnement nous a rendu insécure mais le propriétaire nous a permis de stationner à côté du building
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Abhishek, Gestion de l’hôtel
Thank you for your time to leave a great review for us, will be more helpful to provide lot more improved hospitality to each guest.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2021 sur Expedia
Excellent location: beautiful historic downtown, a nice café at the corner, a good breakfast place in several blocks. But the hotel has mo parking of its own. You have to park on the street (which is unlimited from 6 pm to 9 am, but otherwise has a 2-hour limit). The room was great, but in the corridor there were traces of a stale cigarette smoke. There was no breakfast because of the pandemic restrictions. Overall, it is all right for one night, but I wouldn’t stay for longer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2021 par Mona Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us a review. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2019 par Lisa Alborough, Supervisor , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, On behalf of all of us here I apologize for failing to meet your expectations upon your recent stay with us. I hope that if you are in the Woodstock area you will give us another try.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2018 par Supervisor, Lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel.
5 sur 5
par Marie-Pier

Publié le 1 oct. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2017 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 star review