Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the 10 out of 10 rating. It means a lot to us. We hope you come back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Un des meilleurs petits déjeuners

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Tres grande chambre vue mer,un des meilleurs petit déjeuners de notre séjour (oranges pressées et pancakes aux noix de pecans faites par un cuisiner).puscine tres agréable et propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Merci!
5 sur 5
par un voyageur

Séjour au calme face à la mer.

Publié le 11 août 2022 sur Hotels
Sympathique hôtel de bord de mer avec piscine. Grande chambre lumineuse, literie de qualité. Assez bonne insonorisation. Mention spéciale au petit-déjeuner avec ses différents pancakes à la commande. Accueil convivial avec cookies offerts ! Proche du centre de Long Beach. Je recommande pour un séjour en famille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Stacy, Gestion de l’hôtel
Hey David, Thank you for taking time out to leave us a review. We are happy you enjoyed your stay here with us at The Inn @ Long Beach and hope to see you back real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Stacy, Gestion de l’hôtel
Thank you Mark for the great review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024
Great place to stay. Quiet neighborhood like setting with beach view. All the staff from front check in to house kepping where friendly and helpfull. The breakfast is awesome. Highly recommend this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Adam, we are happy to read all of the wonderful comments about your stay. Thanks for the awesome review. We sure hope you come back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
From check-in to check out, the staff was friendly and helpful. The facilities were very nicely decorated, and.CLEAN. Breakfast was amazing. Huge selection of breakfast options, and pancakes made to order., Breakfast was managed very well, all food items kept full and hot, or cold. The breakfast dining staff was friendly, and did a great job keeping dining area clean. I will definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Sharon thank you for your review! Our breakfast is one of the main top attractions to our facility and we are pleased to know that you enjoyed every bit! We cannot wait to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Staff was outstanding!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Scott, thank you for the 5 out of 5 rating and the wonderful comment about our staff. I have to agree with you because I have an awesome team here at the hotel. Come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Kevin, thanks for the 10 out of 10 rating! Come stay again with us soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thomas, thanks so much for your 10 out of 10 rating. We hope you are able to return again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
There was a bad smell in the hallways of the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Marcus, I do apologize for any smell that you may have noticed. We have started renovations on that floor, we are installing new tile in the shower and the bathroom floor. Please feel free to bring up any issues to our staff at any point, we would have been happy to move you to another floor. I do hope you return again to give us another opportunity to "wow" you. Thanks for the feedback.