Note fondée sur 535 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel qui ne vaut pas le prix payé

Publié le 1 janv. 2023 sur Hotels
Le site propose des chambres de 70m2 mais sur place on vous octroie une chambre de 15m2. Petit déjeuner inclus : Non. Seul le café et quelques viennoiseries sont proposés, le reste est payant. Objectif de cet hôtel : profit uniquement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été déçu par la taille de votre chambre et les offres de petit-déjeuner de notre hôtel. Notre objectif est d'offrir à nos clients un séjour confortable et agréable, et nous nous excusons d'avoir échoué dans ce cas. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de fournir une meilleure expérience à l'avenir.
4 sur 5
par un voyageur

Adequate

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Any issues (light bulb out and conditioner empty) were immediately addressed. Super low water pressure in sink. Floor is rotting in bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Ann, thank you for sharing your feedback. The team is pleased that any concerns you had were promptly attended to during your stay. It's important to them that every guest has a comfortable experience. Your observations are valued, and we are always working to maintain the quality of our facilities.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Barbara, thank you for sharing your feedback. The team values your input and hopes to have the chance to provide an improved experience on your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Cari, thank you for choosing to stay with us at Hilton Garden Inn Longview. It's great to know you had a pleasant stay. We're looking forward to welcoming you back.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Torrey, thank you for sharing your feedback. It's concerning to see your rating, and the team would appreciate any further details about your experience. Your insights are valuable in helping to improve for all future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Andy, thank you for choosing to stay with us at the Hilton Garden Inn Longview. We're thrilled you had a fantastic experience, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kaycee, thank you for choosing Hilton Garden Inn Longview. We’re thrilled you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Nice, but some inconveniences...

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Nice hotel & friendly staff... They charge for parking in their parking lot (I know big cities do this, but this is Longview...), and their beds were very hard. My hips hurt so bad after sleeping there. I would stay again if business brought me back, but probably not if for pleasure as there are other nice hotels in Longview that don't charge for parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Bethnie, it's wonderful to hear you found the Hilton Garden Inn Longview to be a nice place with friendly team members. We appreciate your feedback regarding parking and the bed comfort. Your comments will assist us in enhancing our services. We're glad to hear you'd consider returning for business, and thank you for sharing your experience with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Brian, thank you for staying with us at Hilton Garden Inn Longview. It's great to know you had a pleasant stay! We're looking forward to welcoming you back.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
My kids enjoyed the pool but that was about it for the positives. For the amount they charge to have no free breakfast and they charge for parking it’s not really worth it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thomas, it's great to hear your kids had fun at the pool. The satisfaction of our guests is important, and feedback like yours about breakfast and parking costs helps guide future decisions. Thank you for sharing your thoughts.