Note fondée sur 828 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Hotel d’étape

Publié le 26 oct. 2019 sur Hotels
Accueil correct sans plus on a du attendre 10 minutes que quelqu’un ouvre le bureau. Chambre correcte, un peu vieillotte. C’était propre. Lit correct. Pas de petit déjeuner ni de piscine. Hotel basique à petit prix pour s’arrêter une nuit et repartir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2019 par Vik, Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2024
The room had filthy sheets that were massively stained. The shower didnt work, also had flys in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Brandon, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur de TRINITY

Publié le 3 nov. 2024
Pulling in the area looked rather sketchy. A lot of foot traffic walking around at 10pm. Unloaded my hitch shelf because i didnt feel super confident leaving the totes outside overnight. Room itself was fine. Very basic, but clean. Bed was surprisingly comfortable. Picked this property for the price and that the allow dogs with no additional fees. All and all it was a decent 9 hour stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rick, We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joseph, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Satiee,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Friendly helpful caring staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par vik, Gestion de l’hôtel
Hi Krista, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par vik, Gestion de l’hôtel
Hi krista, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par vik, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Friendliest staff ever
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par vik, Gestion de l’hôtel
Hi krista, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Friendliest staff ever
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par vik, Gestion de l’hôtel
Hi krista, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. #team6