Note fondée sur 832 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2018 par lily, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par Hugues

Publié le 24 août 2017 sur Hotels
Comme toujours avec les days in' on n est pas déçu.grande chambre tout confort bon pdj
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2017 par Lily reyes, Gestion de l’hôtel
thank you for choosing us and for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur de France

Days Inn and Suites Lordsburg bon rapport qualité

Publié le 12 août 2010 sur Hotels
...prix emplacement sur une route peu touristique ...
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
I made the reservation online. When my husband and I arrived at the hotel, the front desk person could not find our reservation. He said that they were having problems with their system. It took a few minutes for him to give us a key to our room. When we went to open our room, it was occupied by someone else. We had to go back to the front desk and request another room. We were given another room but this one had what seemed like a full size bed instead of a king size which is what I had booked. To make things worse, one side of the mattress had a big bump. The area around the sink had been sloppy remodeled. There were no hand towels and neither was there the towel that is placed on the floor after you shower. They only had a face towel by the sink and it looked very worn out and there was no phone in the room to call the front desk and request the towels. In my opinion, this hotel room was not worth they money that I paid.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Staff was not friendly borderline rude but it was a quick trip and the room was cleaner than others I have stayed at.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Thank you!