Note fondée sur 570 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Propre, mais sec !

Publié le 18 juill. 2019 sur Hotels
Motel de base, propre, mais on y sent l’avarice : de sourire, pas de shampooing, pas d’après shampoing bien sûr, pas de petit déjeuner, juste du café ( dans des mini verres) .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christoph,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
The area is kind of sketchy. The town is terribly sad, with a lot of businesses closed. Few eating options. We ate truck stop pizza. Outside the motel was littered with cigarette butts, and there was a piece of donut right outside our door. Definitely not a $100 a night motel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Debbie, We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to further discuss your experience. Please reach out to us at your earliest convenience. Your feedback will aid us in regaining your trust and in welcoming you back for a more enjoyable stay. Once again, we extend our sincerest apologies for any inconvenience caused. Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Check in was quick and easy. Friendly service. Basic room with microwave and fridge. Hot water in the shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Pit stop

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
I stayed here in 2012.its a little run downbut quite some what clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Allen,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Parking lot, looks terrible.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Parking was limited, with small/narrow spaces, and parking lot needed to be resurfaced badly
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mai 2024 sur Hotels