Note fondée sur 855 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Mince place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par r, Gestion de l’hôtel
Thank you Jean - Pierre: We appreciate your business. Regards,Rick Jones
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par r, Gestion de l’hôtel
Thank you Claudia for choosing to stay with us. If you have the time we would love for you to contact us and let us know how we can make things better. Regards,Rick Jones
par un voyageur
Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par r, Gestion de l’hôtel
Thank you David. Regards,Rick Jones
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
Pas top le petit dej’
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par r, Gestion de l’hôtel
Hello Rania: Thank you for the great score. In the future, please just speak with the breakfast staff and they will find your something you would like. Regards,Rick Jones.
par un voyageur
Very positive
Publié le 3 nov. 2019 sur HotelsThe hotel is very close to the metro. The China concept is really nice, and the room are very good. Breakfast is cool, with waffles you make by your own. The fitness facility was small but efficient. The staff is fine but could be a little more friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Didier: Thank you for being our guest and we really appreciate your review. Please visit us again the next time you are in Los Angeles. Sincerely, Best Western Plus Dragon Gate Inn
par un voyageur
Bon emplacement
Publié le 22 oct. 2019 sur HotelsPetit hotel sympa dans le quartier chinois. L'emplacement est ideal car l'hotel est assez proche de pas mal de quartiers. Le quartiers de l'hotel à l'air assez sûr même si je ne m'y suis pas beaucoup baladé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Charles: Thank you for being our guest and we're pleased you enjoyed your stay. We hope you will join us the next time you are in Los Angeles. Cheers, Best Western Plus Dragon Gate Inn
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Everything was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par r, Gestion de l’hôtel
Thank you Katerina: We appreciate your business.Regards,Rick Jones
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par r, Gestion de l’hôtel
Hello Alma: Thank you for choosing to stay with us. Best,Rick Jones
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Our hotel stay was pleasant. The property itself was clean and the staff were friendly. If I were to travel to this area again, I would definitely consider booking another stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par t, Gestion de l’hôtel
Thank you Stephanie for the nice comments. We look forward to serving your lodging needs. Regards,Rick Jones
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Checkin was so quick and easy. The woman was friendly and efficient. The hotel was very clean with a very clean and comfortable room. The breakfast was great with waffles, pancakes, eggs, sausage, potatoes, yogurt, apples, orangez, juice, coffee, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par r, Gestion de l’hôtel
Dear Jacqueline: Thank you for the great review and score. We appreciate your business. Regards and safe travels,Rick Jones