Note fondée sur 912 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Assez bien
Publié le 13 avr. 2024 sur HotelsMotel simplement convenable pour une nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Odile,Thank you for sharing your experience with us. We're glad to hear that you found our hotel to be simply adequate for a one-night stay. Your feedback is valuable to us and will help us continue to improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for an even better experience!Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Personnel très accueillant
Petit déjeuner très bien
Endroit tranquille, ce qui est une bonne chose car pas très insonorisé
Chambre adéquate
Pourrait changer seulement les serviettes qui sont mis dans le bain et avoir du recyclage
Sinon on est bien satisfaits de nos deux nuits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie,We're thrilled to hear that you found our staff welcoming and enjoyed our breakfast offerings during your stay. Your feedback regarding the soundproofing and towel replacement system is valuable to us, and we'll certainly take it into consideration for improvement. We're glad you had a quiet and satisfactory experience overall, and we hope to welcome you back for another great stay soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Amazing
Publié le 27 sept. 2023 sur HotelsHôtel proche de tout, commerce, restaurant, aéroport....
Reception serviable et aimable !
Pdj complet juste ce qu'il faut.
Merci pour tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hinarii,You're very welcome! We're delighted to hear that our hotel's location near shops, restaurants, the airport, and the helpful and friendly reception made your stay enjoyable. It's great to know that you found our full breakfast to be just what you needed. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Climatisation bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for sharing your feedback. We appreciate your rating of 4 out of 5. We apologize for the inconvenience caused by the noisy air conditioning during your stay. Your comfort is important to us, and we'll take your feedback into consideration to address this issue and provide a quieter experience for our guests in the future. We look forward to serving you again.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 23 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Terava,Thank you for your 8 out of 10 ratings! We're glad to hear that you enjoyed your experience with us and hope to continue exceeding your expectations in the future. If there is anything we can do to improve your next visit, do let us know. Hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2022 sur Expedia
très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice,
Thank you for your stay and four star feedback. I want to thank you for sharing such encouraging feedback. Your appreciation motivates us to strive harder to provide the best of services and excel in what we do.
Providing great hospitality is our goal and something we take great pride in. We look forward to serving you again.
Sincerely,
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 1 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,
Thank you for your stay and the feedback.
Hope you had a nice stay and liked the services looking at the ten stars,
From an improvement point of view, we look for specific experience sharing.
You will have a better experience next time.
Sincerely,
Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2022 sur Hotels
Séjour dans cette hôtel au top , rien à dire je reviendrais sans hésiter, merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Merhani,
Merci pour le séjour et les gentils commentaires.
C'est agréable de savoir que vous avez eu une expérience satisfaisante.
Nous travaillerons sur d'autres améliorations.
C'est notre privilège d'avoir des invités comme vous.
Nous attendons votre prochaine visite.
Sincèrement,
Directeur de l'hôtel.
par un voyageur
tout à portée de main
Publié le 25 janv. 2020 sur HotelsTrès bien situé pour le shopping et la restauration. Propre et confortable, personnel très serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guests,
Thank you for the great review. I am glad you like each and every aspect of your stay. Our goal is to provide an experience worth repeating for every guest, every time. It is a great pleasure to know that you enjoyed your time with us. We hope to see you again in the future. Also, we hope you will recommend us to your friends and families.
Sincerely,
Hotel Manager."
par un voyageur
on rapport qualité prix
Publié le 21 oct. 2019 sur HotelsSéjour de 2 nuits, avant de reprendre l’avion pour la France. Petit déjeuner correct. Secteur calme et à 10/15 minutes de l'aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for the wonderful review. I'm pleased that you found our convenient location and close to the airport. We are so pleased to hear you enjoyed the many Facility offered at our location. We look forward to creating that memorable positive stay experience for you the next time you visit our hotel.
Sincerely,
Hotel Manager