Note fondée sur 908 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

I really recommend it !

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Very clean, cosy and nice hotel ! Second time in LA and it was not easy to find a cheap hotel, I tried but it was not really nice the first time Here, it was perfect, clean, quiet, large room ... I really like it
3 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 15 nov. 2021 sur Hotels
Hôtel moyen situation pas bonne chambre propre mais sans plus
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par Priya Soni, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for a perfect score! We are truly glad you enjoyed your stay with us and look forward to serving again. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Tres bon acceuil

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Hotel recent , belle chambre confortable.
5 sur 5
par un voyageur de Granby,Québec

Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
Personnel très accueillant et très bon choix pour le déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Bluestem Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay at the Bluestem Hotel Torrance, CA. See you again soon! Thank you, Bluestem Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Teana Saenz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we apologize that we did not over exceed your expectations. Our staff and team work hard to "Wow" every guest and we hope your next stay with us we can do that for you! Thank you, Teana Saenz Hotel Manager Bluestem Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Richmond Richardson, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback! We’re thrilled to hear that our staff made a positive impression on you. We look forward to welcoming you back for another great stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
괜찮습니다
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Richmond Richardson, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for giving us an 8/10. We’re glad you had a good stay, and we’d love to know how we can make your next visit even better. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
It's always a pleasure. Staff is amazing. Love the decor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Richmond Richardson, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! It’s always a pleasure to welcome you, and we’re thrilled to hear that you enjoy our amazing staff and decor. Your feedback means a lot to us, and we can’t wait to host you again soon!