Note fondée sur 908 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
I really recommend it !
Publié le 26 mai 2024 sur HotelsVery clean, cosy and nice hotel !
Second time in LA and it was not easy to find a cheap hotel, I tried but it was not really nice the first time
Here, it was perfect, clean, quiet, large room ...
I really like it
par un voyageur
Moyen
Publié le 15 nov. 2021 sur HotelsHôtel moyen situation pas bonne chambre propre mais sans plus
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par Priya Soni, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,
Thank you for a perfect score! We are truly glad you enjoyed your stay with us and look forward to serving again.
Sincerely,
par un voyageur
Tres bon acceuil
Publié le 17 juin 2019 sur HotelsHotel recent , belle chambre confortable.
par un voyageur de Granby,Québec
Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
Personnel très accueillant et très bon choix pour le déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Bluestem Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay at the Bluestem Hotel Torrance, CA. See you again soon!
Thank you,
Bluestem Team
par un voyageur
Publié le 2 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Teana Saenz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we apologize that we did not over exceed your expectations. Our staff and team work hard to "Wow" every guest and we hope your next stay with us we can do that for you!
Thank you,
Teana Saenz
Hotel Manager
Bluestem Hotel
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Richmond Richardson, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback! We’re thrilled to hear that our staff made a positive impression on you. We look forward to welcoming you back for another great stay!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
괜찮습니다
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Richmond Richardson, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for giving us an 8/10. We’re glad you had a good stay, and we’d love to know how we can make your next visit even better. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
It's always a pleasure. Staff is amazing. Love the decor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Richmond Richardson, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! It’s always a pleasure to welcome you, and we’re thrilled to hear that you enjoy our amazing staff and decor. Your feedback means a lot to us, and we can’t wait to host you again soon!