Note fondée sur 407 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
nnoeu dessus de la prestation
Publié le 15 nov. 2019 sur HotelsMalheureusement la promesse n’était pas au rdv le rapport qualité prix du coup un peu dure à avaler!
Eau froid, chambre livrée à 16:00 bagage réceptionné à 17:30 passé, pour une nuit... douche glaciale ainsi que la piscine,
L’attente au café Malibu extrêmement long pour un déjeuner rapide trop salé!
Le cadre est exceptionnel et le staf mal grès tout très à l’écoute! Heureusement!!!
Le manager a su se faire pardonner mais on n’attendait plus pour un 5 étoiles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2019 par Sara, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear that you enjoyed the property and the staff were attentive. Than you for your feedback, we appreciate your comments for improvement. We hope you'll visit us again soon!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Mark Hatton / Revenue and Accounting Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeanette,Thank you for your review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to Malibu!Warm Regards,Mark HattonRevenue Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Mark Hatton/Revenue Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Magali,Thank you for your 10 out of 10 review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to Malibu!Warm regards,Mark HattonRevenue Manager
par un voyageur de Winter Park
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Extraordinary Resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Mark Hatton / Revenue Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Howell,Thank you for your review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to beautiful Malibu!Warm regards,Mark HattonRevenue Manager
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Mark Hatton / Revenue Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Claudia,Thank you for your review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to Malibu!Warm Regards,Mark HattonRevenue Manager
par un voyageur de Houston
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Mark Hatton / Revenue Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vojtek,Thank you for your review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to our Ranch!Warm regards,Mark HattonRevenue Manager
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Mark Hatton / Revenue Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Emily,Thank you for your review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to our Ranch!Warm regards,Mark HattonRevenue Manager
par un voyageur de ST GEORGE
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Property is magical!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mark Hatton / Revenue and Accounting Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chrystal,Thank you for your review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to Malibu!Warm regards,Mark HattonRevenue and Accounting Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mark Hatton / Revenue and Accounting Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eileen,Thank you for your review of your stay with us! We look forward to welcoming you back on your next visit to Malibu!Warm regards,Mark HattonRevenue and Accounting Manager
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Had the worst service in my entire life. First night they called me in the evening after I had gone to bed to tell me I didn't leave the keys in the car. After dressing, I walked down to the lobby only to let the valet know, he called the wrong person, it wasn't my car. Next day the waiter at the pool forgot to put my lunch order in and I had to tell I needed to cancel my order because it had taken more than 50 mins, it let me know he had forgotten to put it in. There were many other poor performances, but the kicker at the end of the stay, the valet said he would take care of getting the luggage in the car, so I tipped him and got in the car. I drove about a block and merged on to the highway when our luggage fell out on to the street because he had not closed our liftgate, and there wasn't a light on the rental car dash to let me know. I have traveled the world, and the management team has done a terrible job in training their team