Note fondée sur 1 525 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Peu de transports en commun proche et peu de commerces
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci pour la note 4 étoiles !C'est formidable que votre séjour au DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown ait été si agréable ! Nous visons l'excellence, nous espérons donc vous accueillir à nouveau bientôt pour une expérience encore meilleure.Merci encore pour les commentaires !
par un voyageur
Publié le 28 mai 2023 sur Expedia
Horrible area, old hotel, unfriendly staff, carpet on the room floor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your concerns with us, William.We're disappointed that your experience with us was anything less than ideal. It's also unfortunate you've noticed a decline in the quality and condition of our accommodations. Additionally, we regret that you weren't entirely satisfied with the location of our hotel, and that our team was not able to go above and beyond for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we'll address all of your concerns with the appropriate members of our team so that we may improve moving forward.We hope to see you again soon so we can share a more positive experience that our guests are accustomed to.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
The hotel is older and has not been updated for a while. The room was fine, but it could use some upgrades. The AC was not very strong, and I was extremely hot even when I had it blasting. The elevator was also very hot, I'm not sure if they turned off the AC or if it's always like that, but it was noticeable coming from the parking structure that the elevator was always very hot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts. Feedback regarding the room and air conditioning is appreciated and is taken into account by the team for future improvements. We hope to provide a more comfortable experience whenever you return.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
泊まる当日朝、コネクティングルームの確認メールして、OKとメールが来たのに、いざチェックインの時にはフロアまで違ってた。ショックだった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
ヨシコ様、ご体験を共有していただきありがとうございます。当ホテルのスタッフはすべてのご要望にお応えできるよう努めておりますが、客室の割り当てに関して誤解があったことを知り、大変残念に思っております。お客様のフィードバックは非常に貴重であり、今後はお客様のご期待にさらに応えられるよう努めてまいります。
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your perfect rating with us, Fidel!It's wonderful to see how much you appreciated your time at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown! We want everyone to feel right at home at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Being able to create a feeling of home is exactly what we aim to do!We look forward to sharing another amazing experience with you soon!
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
部屋もきれいだし浴室もシャワーの水圧も問題なし。フロントスタッフも感じが良かった。ただしホテル内に気軽に利用できるようなレストランもはない。隣にセブンイレブンが有るのが救い。例のスキットロウが近いが昼間なら徒歩で地下鉄の駅やグランドセントラルマーケットまで行ける。暗くなってからはやめたほうが賢明。日本人も多く泊まってい
た
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
ジョージ様、ご体験を共有していただきありがとうございます。お部屋とバスルームがお気に召したとのこと、また当ホテルのスタッフの対応が好印象だったとのこと、大変嬉しく思います。ホテル内のお食事の選択肢に関するご意見に感謝いたします。周辺エリアやコンビニエンス ストアに関するご意見は参考になりました。ダブルツリー バイ ヒルトン ロサンゼルス ダウンタウンで快適にお過ごしいただけたとのこと、嬉しく思います。
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Our air conditioner didn’t cool properly and when we turned it on low or high, it made such loud noises that we couldn’t even hear the tv. We were afraid to keep it on because it kept us awake and we knew the people in the rooms around us would be disturbed too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Angie, thank you for sharing your feedback with us. It’s appears the noise issue impacted your experience, and we value your input. We apologize for the inconvenience faced and our team will certainly look into such concerns. Rest assured, we’re dedicated to providing a comfortable stay for all our guests at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown and hope to welcome you back for a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Charmae.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.
par un voyageur
Very good
Publié le 23 août 2024 sur HotelsPretty close to Amtrak station. Clean and quiet room. We had a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Anh, we are thrilled you enjoyed your stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. It’s wonderful you found the location convenient and the room peaceful. Thank you for your stellar rating. We look forward to welcoming you back again.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Nice property, but very noisy. We had a hard time sleeping.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Vikki, we’re delighted you enjoyed your overall experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. However, the team is committed to ensuring all our guests have a relaxing stay, and we apologize for the inconvenience faced. We appreciate your feedback and look forward to the chance to welcome you back.