Note fondée sur 817 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Very good
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Road trip

Publié le 10 août 2022 sur Hotels
Parfait malgré le parking payant que nous pensions compris dans le prix de la chambre, mais on est à La! Du coup pas étonnant. Manque de serviettes, nous étions 4 et seulement 2 grandes serviettes. Il y en avait une à terre quand on est arrivé ! Bizarre. Sinon, piscine parfaite, le jacuzzi hors service, très proche de l’aéroport. Accueil du personnel parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par DoubleTree by Hilton LAX - El Segundo, Gestion de l’hôtel
Dear Fabian, Thank you for taking a moment to share your experience. We are happy to hear you found our location to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par doubletree lax, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We are happy to hear you found everything to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Everything was great BUT the shower didn’t get hot and water pressure was weak The bedding was so comfortable I didn’t want to leave The most peaceful stay ever
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par dt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We are happy to hear you found everything to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par dt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We are happy to hear you found everything to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
1 sur 5
par un voyageur

Mini vacation

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
It a 1 out 10 and that being generous. Bathroom door doesn't lock or latch and rolls open. Door handle on there is a strap placed with Gorilla glue. TV loses signal about every 10 seconds so can't enjoy any show. Pillows are basically sheets. Plus side place is clean and bed comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par dt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry that the room was not up to your expected standards. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Bedsheets and pillows were not washed and stank. The breakfast was not included apparently there is some voucher which was never mentioned and neither was parking free I had checked both these options while selecting .. and they don’t tell you that while booking ..so for 200 dollars it was a really a bad hotel