Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2023 sur Expedia
Beds are clean, room is not, smell and ac so loud and room was frozen at entrance. I know it is not an fancy hotel but at 230$ the night not acceptable . Should be 80 $ the night for such poor standards . Needs to be clean and in depth !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Charles, Thank you for your feedback. We apologize that our housekeeping staff overlooked some areas in your room. This does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that this was your experience. We are committed to making sure this does not happen again, and we are grateful for your patience during your time with us. Thank you once more, and we hope to see you again.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2019 sur Expedia
Correct , personnel sympa, propre. Hôtel bien situé, chambre grande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Please accept our sincere thanks for reviewing your stay at Extended Stay America. We are delighted to read that our well-kept room, hospitality, and location made such a wonderful impression on you. Your recognition of our efforts will serve to motivate us even more! It was our pleasure to have you as our guest, and we can’t wait to host you again on a future visit to the area. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par Duncan

Proche de l'aéroport

Publié le 2 oct. 2017 sur Hotels
Check in rapide et chambre spacieuse. Petit dej à emporter ce n'est pas la folie... quelques muffins ou barres de céréales, café, thé. Un grand effort est à faire sur le petit dej. Sinon je recommande cette hôtel, 15 20 mins de l'aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Duncan, thank you for staying at Extended Stay America. We are glad you liked our closeness to the airport and courteous service. We value your feedback with regard to our breakfast and have taken a note of it. We appreciate you recommending us and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par Fabrice

À ÉVITER !!

Publié le 16 août 2017 sur Hotels
Hôtel froid au sens propre comme au figuré. La clim est à fond dans les couloirs, la chambre est correcte mais l'hôtel ne présente aucun intérêt. Hotel.com vous indique un petit déjeuner continental mais ce n'est pas le cas : seulement du café, du thé, quelques barrées céréalières, pas de toast ni d'oeufs et encore moins de jus d'orange. Il vaut mieux éviter cet hôtel et lui préférer un motel des environs. En un mot, passer votre chemin et surtout ne terminer pas votre voyage par cet hôtel !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Our hotel is designed for guests staying a week or more at a time, who prefer a home-like living experience. So we certainly understand why you may have found our amenities a bit different than traditional hotels. We know how important it is to begin each day with a nutritious start, so all of our hotels offer a complimentary grab and go breakfast, we apologize it was not to your expectations. Our guests which do not have breakfast in their fully equipped kitchen typically find our breakfast bars, muffins, hot cereal, coffee and tea a perfect solution and a value add. It is never our intention to mislead our guests so we apologize for your disappointment. Now that you are a bit more familiar with our hotel and our brand, we hope to be your hotel and brand of choice during your travels. Thank you, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

très bon rapport qualité prix

Publié le 15 janv. 2016 sur Hotels
hotel très propre, personnel accueillant à recommander
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2015 sur Hotels
c'est la première fois qu'on séjourne dans un hôtel où le ménage n'est pas fait durant tout le séjour. chambre très bruyante, heureusement qu'on a râlé pour en obtenir une autre. lits trop petits.petit déjeuner très simple (porridge, gâteaux, barres de céréales, café) servi dans le hall, pas de tables.
3 sur 5
par Paule de Québec

Pour le prix c'était bien

Publié le 23 juill. 2015 sur Hotels
Le mobilier a connu des meilleurs jours. Les armoires sont brisées et le poêle aurait pu être plus propre.Dans la soirée, il y avait plusieurs policiers dans le couloir et un homme avec des menottes. Il y avait une seringue sur le sol. Toutefois cet hôtel est bien situé. À mi-chemin des plages et de Los Angeles.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2024
I'm enjoying my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for sharing your feedback and for recognizing the value we offer. We are glad you are finding our property to be a good choice, satisfying most of your needs. Our team works hard to provide the best service possible, and we appreciate your understanding and appreciation. We hope to welcome you again at Extended Stay America and exceed your expectations for your next visit also!Sincerely,Hotel Management