Note fondée sur 6 628 évaluations de clients

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3,0 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Jolie piscine Navette pour l'aéroport Restaurant sur place Après avoir déposé nos bagages nous sommes allés rendre notre voiture et sommes revenus à pied sans problème
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Céline, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au Four Points Los Angeles International Airport. Nous sommes ravis d'entendre que notre piscine, notre navette aéroport et notre restaurant sur place ont contribué à votre séjour positif. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jean, we're thrilled you enjoyed your stay at Four Points Los Angeles International Airport. We look forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback. Your experience is important, and the team is available should you decide to share more details about your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Fabrice, the team at the hotel is concerned to see your rating. We are committed to improving the experiences of all our guests, and your score suggests we have opportunities for growth. Thank you for taking the time to share your review. We hope for a chance to serve you better in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Transport vers aéroport inclus ,vite et agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nicole, merci d'avoir séjourné avec nous à l'aéroport international Four Points de Los Angeles. C'est formidable de savoir que vous avez trouvé le service de navette aéroport rapide et agréable. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Nice hotel near the airport. Took the free shuttle to the airport which was useful. Nice pool and the coffee shop at the lobby is cool. The room was clean and the hotel was calm. Not noisy at all. Rooms are a bit hold, it could be more modern but it’s fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Laurie,We're delighted you enjoyed your experience at Four Points Los Angeles International Airport. It's great to know you appreciated the convenience of our shuttle service, the relaxing pool, and our lobby coffee shop. We also value your feedback about the room decor and will take it into consideration. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Gamele, the feedback is important to us. It is regrettable to hear that your experience did not meet your expectations. We take guest experiences seriously and would appreciate any additional details you can provide to help us understand how we can do better. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Room did not look like in the pictures on the website, there was mold on the wall and in the bathtub. Luckily we were there for less than 24hrs. Walls are extremely thin making the whole space very noisy. Felt claustrophobic as the window had no exterior access, and was directly into a hallway. Felt more like a cheap motel 6 stories high.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Casandra, thank you for sharing your experience. We're sorry to learn that the room did not meet your expectations and that you experienced discomfort during your short stay. Our team is always striving to enhance our guests' experiences and will take your comments into consideration. We hope you give us another chance in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sylvain, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport. It’s great to see you had a positive experience. We’re looking forward to welcoming you back in the future!