Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal, We are happy you chose Hilton Checkers Los Angeles for your recent visit to LA. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will return the next time you travel to our area.Best Regards,Althea AbdallahGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Hormis un problème de douche, le séjour dans cet hôtel a été conforme aux attentes - attention, cependant, à l'environnement extérieur car peux de restaurant aux alentour seul un subway et un starbuck - obligation de prendre un moyen de transport pour trouver quelque chose.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal, We are pleased that you had a pleasant stay. We are grateful for each of your comments as we continually strive to improve our guest experience. Thank you for staying at Hilton Checkers Los Angeles and posting such a kind review. We look forward to accommodating you again whenever your travels bring you our way. Best Regards,Althea AbdallahGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2019 par Tory, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to rate your experience. We look forward to welcoming you back in the near future
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2019 sur Expedia
Personnel mal aimable surtout à la réception Le client dérange!! On vous propose de garer votre voiture dans ke parking. Coût 47$ par jour. Alors que lorsque vous la garez vous même c’est 12$!! Cherchez l’erreur
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Clement,We are thrilled you had an excellent stay at Hilton Checkers Los Angeles, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to your next visit with us.Best Regards,Althea AbdallahGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hideki,We are thrilled you had an excellent stay at Hilton Checkers Los Angeles, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to your next visit with us.Best Regards,Althea AbdallahGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Garden Grove

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Over all are very nice and clean hotel with courteous and professional staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joaquin,Thank you for choosing Hilton Checkers Los Angeles and for your fantastic review.Thank you so much for noticing our efforts to maintain a spotless and welcoming environment. It’s our top priority to ensure our guests feel comfortable and taken care of during their stay with us. It is lovely to know that your interactions with our staff have been exceptional. We will certainly share your words of appreciation with them. It was our pleasure to host your stay, and we look forward to your next visit. Best Regards,Althea AbdallahGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Johanna,Thank you for being our guest and for the high rating! It is lovely to learn how much you enjoyed your time at Hilton Checkers Los Angeles and that we exceeded your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.Best Regards,Althea AbdallahGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Just the time of check out for a Diamond member and the fact that they charge a resort fee but they are not a Resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bon, Thank you for your kind rating and your loyalty to our brand. We truly hope you enjoyed your stay overall at Hilton Checkers Los Angeles. However, we regret any billing-related concerns you have. Thank you for bringing this to our attention. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again soon.Best Regards,Althea AbdallahGeneral Manager