Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Levallois Perret
Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Hôtel bien situé, proche à pied de nombreux restaurants et magasins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2020 par cb, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2018 sur Hotels
Chambres vieillissantes...
Un supplément m'a été facturé pour une vue exceptionnelle alors qu'en fait j'avais vu sur l'arrière de l'hôtel. De même, les taxes ne sont pas comprises lors du paiement de réservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2018 par cbh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Bree, Gestion de l’hôtel
Thank you choosing the Hilton Garden Inn Downtown Burbank as your home away from home!We appreciate you and your feedback; we hope this means we will see you again soon!Cheers,
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Restaurant areas very elegant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Berenice, Thank you for staying with us. I'm thrilled you found our restaurants to be elegant. I appreciate you taking the time to review your experience, and we hope to see you again soon. Best, Michael Hernandez, GM
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Next to my room, the people were so loud I couldn’t hear the TV in my room. I had to call the front desk ones at 12am and second time, at 2:30am to knock on their door and ask to bring their TV volume down. That was so annoying.
Poor room service, even I asked for everyday room service, but they didn’t even charge the sheets or wipe on top of drawers or put more towels in the bathroom / shower! Not happy about their service :(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Soofiya, Thank you for staying with us. I'm very sorry inconsiderate guests interrupted your comfort. We take pride in providing a comfortable stay and fell short of that goal. Additionally, I apologize for our lapses in housekeeping. I will discuss this review with our housekeeping staff to heighten our awareness of such issues. We value you as our Guest and appreciate you taking the time to write. We hope to provide you with a better experience in the future. Sincerely, Michael Hernandez, GM
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Cynthia Rodriguez, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Amy, It's lovely to know you enjoyed your stay. Thank you for your time sharing a review, and we hope to see you again. Best, Michael Hernandez, GM
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Mostly were ok. Just that they missed housekeeping on the last supposed schedule!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Marlon Rei, I'm glad you had an enjoyable stay overall. I apologize for the missed housekeeping and have noted your feedback. Thank you for staying with us, and we welcome you back for a flawless visit. Best, Michael Hernandez, GM
par un voyageur
Exceptionally nice hotel.
Publié le 1 août 2024 sur HotelsGreat location in a very nice, clean area of Burbank. Large and very clean room. Service at check-in/out was very friendly and professional. Food at restaurant was good. I would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Theresia, I'm pleased to hear our location, clean and spacious rooms, restaurant, and friendly staff all made for an exceptional stay. Thank you for sharing this kind review, and we eagerly await your return! Best, Michael Hernandez, GM
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anette, Thank you for staying with us. We appreciate your time in reviewing our hotel and hope to provide you with a fantastic experience upon your return to the area. Sincerely, Michael Hernandez, GM