Note fondée sur 1 412 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
Avons eu un repas déjeuner continental gratui
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Our breakfast has impressed many travelers, so I am glad that you found it exceptional as well. Our staff works hard to provide each guest with a wonderful experience, and we are thrilled we exceeded your expectations. We appreciate you staying and recommending our hotel. Please come see us again soon!Sincerely,Rob AdamsGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
nous nous sentions figé dans un décor des années 90, qui n'a pas été entretenu avec une salle de bain médiocre. Le feeling d'un 1 étoile pour le prix d'un 5.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear PATRICK, I’m sorry that you did not find us to be a good value and that our accommodations were not to your liking. Guest satisfaction is our highest priority and I regret that we left you with a poor impression. Your feedback is welcomed as it encourages improvements for future stays. Thank you for taking the time to share your review with us. Sincerely, Rob Adams General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Have stayed here before always a great choice when I am leaving on a cruise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Tina, Welcome back, and thank you for sharing a review of another great stay with us! I'm thrilled your stay was nothing short of exceptional. We appreciate your patronage and look forward to your next visit. Best, Rob Adams, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The staff was extremely nice and accommodating. I really enjoyed my stay. Having the free shuttle to the convention center was a great perk. As far as NYC standards go, walking to the convention center is totally doable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Melissa, I'm so happy to hear that you enjoyed your stay. It's encouraging to know you found our staff nice and accommodating and enjoyed our shuttle service. I look forward to sharing your review with the team, and we hope to see you again soon. Best, Rob Adams, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Loved everything about this hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Deborah, We sincerely appreciate your fantastic review! It was a true delight to host you, and we can't wait to welcome you again. Best, Rob Adams, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very nice and clean Staff was very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Amanda l, We pride ourselves on providing excellent service and spotless accommodations, so it is wonderful to hear that you appreciate our efforts. Your feedback will be shared with the team as they work hard to ensure the property is as clean and comfortable as possible. Thank you for your review, and please come back anytime. Best, Rob Adams, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Property was very nice. Staff provided great customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Naydeen, I am ecstatic to know that your stay was exceptional. Our staff members are proud to be representatives of our hotel and all it offers. Whether your next trip here is for business or pleasure, I hope you will choose to stay with us again. Best, Rob Adams, GM
1 sur 5
par un voyageur de Foster City

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gordon, We regret that we were not a good fit for your trip and that we let you down. Guest satisfaction is a top priority and we hope to have the opportunity to welcome you again for a more pleasurable experience. Sincerely, Rob Adams, GM