Note fondée sur 1 400 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
Avons eu un repas déjeuner continental gratui
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Our breakfast has impressed many travelers, so I am glad that you found it exceptional as well. Our staff works hard to provide each guest with a wonderful experience, and we are thrilled we exceeded your expectations. We appreciate you staying and recommending our hotel. Please come see us again soon!Sincerely,Rob AdamsGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
nous nous sentions figé dans un décor des années 90, qui n'a pas été entretenu avec une salle de bain médiocre. Le feeling d'un 1 étoile pour le prix d'un 5.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear PATRICK,
I’m sorry that you did not find us to be a good value and that our accommodations were not to your liking. Guest satisfaction is our highest priority and I regret that we left you with a poor impression. Your feedback is welcomed as it encourages improvements for future stays. Thank you for taking the time to share your review with us.
Sincerely,
Rob Adams
General Manager
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
There was no parking and bad service. They did not honor my request for a double bed on my booking, even though I had requested that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Maria, We appreciate you taking the time to share your experience with us. My heartfelt apologies for disappointing you due to your assigned room type. We strive to provide every Guest with a comfortable stay, and we clearly missed the mark. Thank you for your honest feedback, which we will use to foster improvement; for that reason, we hope to see you again on a return trip. Sincerely, Rob Adams, GM
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Parking was difficult with there being a limited space
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Reginald, I am sorry that you were disappointed with the parking. In Long Beach as in many cities, parking is difficult to find. We appreciate your review and hope to host you again in the future. Best, Rob Adams, GM
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Rooftop
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Terence, It is wonderful to hear that you enjoyed your stay and our rooftop. Thank you for staying with us and leaving us feedback. Please visit us again soon! Best, Rob Adams, GM
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
All good, only the bedsheet not cleaned.can’t use..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Sky, We're glad to hear from you and appreciate your review. I'm delighted you enjoyed your stay overall. My apologies regarding the cleanliness of the bedsheet; I have taken note. Sincere feedback like yours allows us to impact future guest experiences positively. Sincerely, Rob Adams, GM
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Matteo, Thank you for your time in sharing your kind review, and please visit us again. Best, Rob Adams, GM
par un voyageur
La alberca no es para adultos
Publié le 6 août 2024 sur HotelsMuy bonitas instalaciones, habitación cómoda.
La alberca no era lo que esperabamos para un dia de verano, habia publicidad de musica y bebidas hasta las 9 pm, llegamos 8 pm y ya no habia nada, solo muchos niños porque lo más profundo de la alberca es de 3ft
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Erika, While it wasn't without some flaws, I am glad to hear that your stay was pleasant. Thank you so much for taking the time to share these kind words with other potential travelers and us. We hope you will consider a return trip for a flawless experience next time. Sincerely, Rob Adams, GM