Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Arnaud, it appears your stay with us was satisfactory, but leaves room for improvements. We appreciate your feedback and hope for another opportunity to deliver a more elevated experience. Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par The Hilton LA Culver City Team, Gestion de l’hôtel
So glad you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Le personnel est désagréable et pas à la hauteur

Publié le 30 oct. 2022 sur Hotels
Le séjour s’est bien passé mais le personnel lors du check out a été odieux. J’ai demandé d’imprimer ma facture et la personne était saoulée, pas souriante, désagréable bref vu les prix des chambres c’est vraiment inacceptable. Je ne reviendrai plus dans cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Shirley,We always appreciate feedback from our guests. While we're glad much of your stay was pleasant, we apologize for any concerns about the service during check-out. We'll speak with our staff about your comments, and we hope you'll allow us another chance to impress you.Warmest regards,M. Abouelrous, Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Deborah, the team is sincerely sorry to learn that your stay did not meet your expectations. Your feedback is highly valued, and the team is committed to ensuring every guest has a positive experience. They would appreciate the opportunity to welcome you again and strive for a better experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
staff excellent, facilities outdated, halls dark and unwelcoming, expensive parking valet only no option to self park. limited dining, limited menu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Marian, thank you for sharing your thoughts. It's great to hear that our team members made a positive impact during your stay. We understand some areas did not meet your expectations and appreciate your feedback on the facilities and parking. This feedback is invaluable for future enhancements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Wellson.It's regrettable that your experience with us didn't exceed your expectations. We hope you allow us to host you again soon so we can share a more positive experience with you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
We had a good but quick stay. The hotel was clean and all of the staff we encountered were so kind and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Julia, it’s wonderful to hear you had a great time at Hilton Los Angeles Culver City. The team is thrilled you found the hotel clean and experienced such kindness and helpfulness during your stay. We hope to welcome you back for a longer visit next time!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Good for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Maher, thank you for your feedback. It is appreciated that the stay was perceived as a good value. The team continuously strives to enhance the guest experience and would be pleased to welcome you again in the future.