Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Les employés d’hébergement sont tombés en grève pendant notre séjour, et ont fait des moyens de pression très bruyants a compter de 6h00 le matin jusqu’au soir, nuisant au sommeil et à la tranquillité à la piscine.
5 sur 5
par un voyageur de SAN DIEGO

Publié le 16 oct. 2024
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the shoutout, David! Hope you’ll come back soon!
5 sur 5
par un voyageur de Milaca

Publié le 15 oct. 2024
GREAT LOCATION !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks Jerrod! Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 stars, Deyson! Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 stars, Roy! Hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
El baño es muy pequeño, no hay sitio para dejar la ropa cuando te duchas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback! We know our bathrooms are a bit tight, but we can always make room for you in the future . Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 stars, Jason! Hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
I had a really bad experience nite at Hilton。 The room next to my room had a PARTY at 11PM to around 2AM. No body care about it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi Eddie. I'm so sorry to hear this. We want our guests to have a peaceful stay, not a party next door. I'll talk to our team about this. Thanks for letting us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Thanks so much
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to leave a review, Cherri! Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Redmond

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The 2Q roll-in shower room on the 10th floor is THE GOLD STANDARD OF ACCESSIBLE HOTEL ROOMS. ALL HOTELS ROOMS NEED TO BE BUILT LIKE THIS. If you are a wheelchair ♿️ user, room 1021 is THE room you want. I am telling you. I cried tears of joy when I saw the kick switch by the door (on both the outside and inside). You know how usual hotel room doors are heavy? No problem here. THANK YOU HILTON FOR THIS DOUBLE-SIZED ROOM. So excellent of you to think of the disabled community.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Ken, thank you for your heartfelt review! We’re so glad to hear you loved room 1021 as much as we do. We want to make sure everyone feels welcome and comfortable in our space, so we’re always thinking about how to improve accessibility. Your feedback means the world to us. Hope to see you again soon!