Note fondée sur 3 393 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Bien situé par rapport à l'aéroport, mais pas d'option de restauration près. Le restaurant de l'hôtel est bien. Personnel est advenanté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great review, Hélène! We love being so convenient for travelers. Glad you enjoyed our restaurant too! Hope to see you next time you're in LA!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you, Hassan, for sharing your wonderful experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Holiday Inn Los Angeles - LAX Airport. Our team works hard to ensure every guest has a comfortable and memorable visit. We look forward to welcoming you back on your next trip to Los Angeles!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Expedia
Tête de douche et robinet encrassé et rouiller , tapisserie dans la salle de bain qui se décolle
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2024 sur Expedia
Hôtel sympa et employés du restaurant au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci, Terui, pour votre commentaire élogieux. Nous sommes ravis d'apprendre que notre hôtel vous a plu et que l'équipe de notre restaurant a particulièrement retenu votre attention par son excellence. Votre satisfaction est très importante pour nous et vos mots encourageants seront partagés avec toute notre équipe. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Holiday Inn Los Angeles - LAX Airport, un hôtel IHG.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience, Roselna. We are genuinely sorry to hear about the issues you encountered during your stay. It’s crucial for us to provide a welcoming and comfortable environment for all our guests, and it seems we fell short of this commitment in your case. Your feedback is invaluable as it helps us identify areas needing improvement in guest service and accommodation arrangements. Rest assured, we will address these concerns with our staff to ensure a better experience for all our guests in the future. We hope this experience does not deter you from choosing Holiday Inn Los Angeles - LAX Airport again, as we would love another opportunity to demonstrate the high standard of hospitality we strive to provide every guest.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The beds were great for a short stay. The bathroom needs to be fixed, there's mold ans fhe paint is lifting off the walls and ceiling. The staff are super friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. It's great to know that our beds provided comfort during your short stay and you found our staff friendly. We regret to hear about the condition of the bathroom, we will ensure this is addressed promptly. Thank you for bringing it to our attention.Sincerely,Ryan J Ayaay-WhitlowAssistant Front Office ManagerHoliday Inn LAX
5 sur 5
par un voyageur de Pierrefonds

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Helene, it's wonderful to hear that you found Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport to be a nice place for your stay. We're thrilled you had a positive experience with us. We thank you for taking the time to share your review and look forward to your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the amazing rating, Philippe!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. Thank you again for sharing!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
Très bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review! It's delightful to know that you had a good stay at our hotel. We're glad we could meet your expectations and provide a memorable experience. Your feedback is valued and encourages us to continually strive for excellence in hospitality. Thank you for choosing Holiday Inn Los Angeles - LAX Airport, an IHG Hotel - we look forward to welcoming you back soon!