Note fondée sur 529 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
60 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Pas de commodités

Publié le 18 avr. 2017 sur Expedia
Je ne recommande pas cet hotel a personne, cher pour ce trou.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Muy muy sucia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
almost 100 dollars for a night in a 100 year old inn! I am quite sure the last time they painted the walls was the first time they built the structure! The beddings were ripped. No airconditioning.. I was sweating all night long. When heavy trucks pass, you feel a shake like earthquake.. Awful odor..
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Nothing unique about the property management which had no clue about the American culture and law.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
They had no ac, tv, did not work, no ice machine, no parking, cigarette holes all over bed. Clothes from last persons stay left behind bed NOT CLEAN OR SAFE
1 sur 5
par un voyageur

Not worth more than 60 dollars a night

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
The lack of customer service is to say the least. If you are looking for a shady (and not the palm trees) run down room in a sketchy part of town, you have found your hidden gem! Very dissatisfied all around. Also, no AC unit. No guests. One key and one key only. Pay the extra and go somewhere else. 7/19/2024