Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2022 sur Expedia
Les commodités et la propreté des chambres sont les points forts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Vincent, Gestion de l’hôtel
Thank you for allowing us the opportunity to service your lodging needs.Sincerely,Vincent SingletaryGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2019 par Vincent, Gestion de l’hôtel
Thank you for allowing us the opportunity to service your lodging needs. We look forward to exceeding your expectation during your next visit to the area. Sincerely, Vincent Singletary General Manager
4 sur 5
par un voyageur de France

Publié le 10 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2019 par Roxy, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Hilton Homewood Suites Agoura Hills. We appreciate you responding to the survey and hope to welcome you home in the future :) So glad that you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2019 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with Hilton Homewood Suites Agoura Hills. We hope to welcome you "home" again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

hotel trop bruyant

Publié le 31 juill. 2018 sur Hotels
bel hôtel chambre spacieuse et propre par contre l'hôtel est situé au bord d'une autoroute très bruyante dommage pour un hôtel de cette gamme d'être aussi mal placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2018 par Vincent Singletary, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience. Hopefully, you will allow us another opportunity to exceed you expectations in the near future. Sincerely, Vincent Singletary General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2018 par Vincent Singletary, Gestion de l’hôtel
Thank you for the opportunity to service your lodging needs. We look forward to accommodating your lodging needs again in the near future. Sincerely, Vincent Singletary General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2018 sur Expedia
Très bel hôtel. Le personnel est charmant Les chambres sont très propres et très bien aménagées. Le petit déjeuner est parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2018 par Vincent Singletary, Gestion de l’hôtel
Thank you for allowing us the opportunity to service your lodging needs. We look forward to exceeding your expectations again during your next visit to the area. Vincent Singletary General Manager
1 sur 5
par Carline de France

Be careful with this hotel!!

Publié le 14 août 2017 sur Hotels
I booked a suite for a week in July via hotels.com that I entirely paid for back in February. The hotel was fine, very calm, but when I checked out, I didn't get a receipt and then I realized that they charged me a second time 1000 $ and an extra 100$!!! I called them and they confirmed that it was a mistake since I had already paid for the room , that I would get a refund . To this day they still didn't give me my money back, I didn't even get an apology from them, 1000$ is not nothing! It is very disappointing, I stayed last year at this hotel and everything went fine but now I'm not gonna stay with them again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2017
Thank you for taking the time to share your experience. I would like to apologize for the challenges that you encountered. Hopefully, during your next visit to the area you will consider providing us another opportunity to exceed your expectations. Vincent Singletary General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2016 par Vasti Vasquez, Gestion de l’hôtel
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! I hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
I’ve stayed at this hotel a lot. They make everything super easy and the rooms are really great for the price. Also, I always bring a fan with me everywhere I go when I travel it it was getting kind of dusty. I was actually going to clean it when I got home, when I noticed that one of the staff at the hotel had done it for me. I just thought that was really cool. It’s the reason I left this review.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Homewood Suites by Hilton Agoura Hills. We appreciate your positive feedback and look forward to serving you again.