Note fondée sur 4 123 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel Burbank, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Hotel Burbank
Publié le 29 août 2022 sur HotelsHotel tres bien situer dans un quartier sympas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Ethan W. , Gestion de l’hôtel
Hola, Julien, ¡gracias por tus excelentes comentarios! Me alegra saber que le gustó nuestra ubicación justo en el corazón del centro de Burbank. ¡Estamos ansiosos por darle la bienvenida nuevamente al Hotel Burbank en su próxima aventura en SoCal!
par un voyageur
Séjour en famille
Publié le 20 juill. 2022 sur HotelsSéjour en famille qui C est bien déroulé. Piscine et salle de sport à disposition.
Seul bémol, vs devez demander pour qu ils nettoie votre chambre alors que la plupart des autres hôtels le font automatiquement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Ethan W. , Gestion de l’hôtel
Hola, Alain, gracias por los excelentes comentarios. Me alegra saber que le tomó gusto a nuestras instalaciones. Tenemos muchos más cambios emocionantes que estamos haciendo en la propiedad que estoy seguro de que le gustarán. Estamos ansiosos por darle la bienvenida nuevamente al Hotel Burbank para que pueda compartir sus experiencias con nosotros. ¡Cuídate!
par un voyageur
Publié le 20 mars 2022 sur Hotels
Hôtel situé dans un quartier très agréable. Tout était très bien : confort propreté et vue. Le seul bémol est est la mauvaise isolation phonique des fenêtres car situé près d’une voie ferrée .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Lala, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2025 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5/5 review! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay. Our team works hard to provide a comfortable and welcoming environment, and it's wonderful to know that it made a positive impact on your visit. We hope to welcome you back soon and provide another fantastic stay!
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2025 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear you had such a positive experience with us. We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2024
Nothing exceptional BUT CLEAN, we chose it for the shuttle service to Burbank airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Yalitza Acosta, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback! We're glad you appreciated the cleanliness of our property and the convenience of our shuttle service to Burbank airport. We hope it made your travel experience a little easier. If there's anything we can do to improve your next stay, we'd love to hear from you. Safe travels!
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Yalitza Acosta, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 out of 5 rating! If there's anything else you'd like to share about your stay or if you have any preferences for future visits, feel free to let us know. We're here to ensure you have a great time whenever you choose to stay with us!
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Wonderful staff! Room was very clean and comfortable. Housekeeping was always helpful. All around it was a great stay. Highly recommended and is not too far from Universal Studios.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel Burbank, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience. Your feedback means a lot to us, and we can't wait to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Rooms in my tower need updating. Found a pill on the carpet as I entered the room. Front desk checkin could have been friendlier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Hotel Burbank, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate you bringing these concerns to our attention. We’re sorry to hear that your room wasn’t up to our usual standards and that the check-in experience didn’t meet your expectations. We will address these issues with our team to ensure improvements are made. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.