Note fondée sur 1 396 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
L’hôtel est très beau mais les parties communes sont très sales . Je devait demander pour avoir un nombre de serviettes suffisante pour 4 car il n’en mettait que 2 par jour. Les lits étaient fait tous les jours mais le nettoyage de la chambre était superficiel. Dommage pour un hôtel « 4 étoiles « .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score! We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur de sherbrooke

Publié le 2 janv. 2023 sur Expedia
Tres bien comme hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par MS, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2022 sur Expedia
Très bien situé. Excellent restaurant avec bon service. Très beau site. Par contre, aucun service de nettoyage de la chambre en 3 jours malgré 3 demandes faites.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2022 par MS, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par MS, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you for your high rating! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2024
Very nice stay prior to our cruise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Cynthia, we love to hear we could provide some relaxation before your cruise!. Hope to see you again next time!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024
Hotel itself was ok. The location on the waterfront helps this hotel as well as restaurant on the waterfront helps calms the nerves a bit. It’s still Long Beach. Overall C-. Main reason for low rating was transportation that we paid for and upon returning from Catalina, the hotel charged th 120.00 or 40 per day in advance at checkout.The hotel offers a ride to the Catalina Expresss and back. When we returned, and called. The hotel and was like sorry no one available. Keeping mind this was a Monday afternoon at 2pm. Just a basic reminder if you offer a service that your customers pay for, then you should honor the service or refund the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Andres, Gestion de l’hôtel
Hello Darrion, it seems your stay ended on a negative note. It seems you may have been misinformed about shuttle service. We charge parking accordingly like all hotels in the area. Ourt shuttle service is provided at no additional cost, but it is based on availability. It seems you may have requested the shuttle on the drivers' day off. We hope this won't stop you for staying with us in the future. Thank you again for the valued feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024
Everything went smooth. Beautiful rooms that were clean and modern. Walking distance to food and shopping. great price. love the view from my balcony. Staff friendly and helpful. Will definitely stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Andres, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score, we hope to see again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Andres, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score! We hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Andres, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score! We hope to see you again.