Note fondée sur 867 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Décevant
Publié le 29 sept. 2024 sur HotelsHôtel très vieillot et surtout une odeur très désagréable dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Patrick Hill (Front Desk Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during your stay, particularly regarding the condition of the hotel and the smell in your room. We understand how important a fresh and welcoming environment is, and we are currently addressing these concerns to ensure all our guests enjoy a comfortable stay.We value your input and would love the opportunity to make things right on your next visit. Please feel free to reach out to us directly, and we’ll do everything we can to provide a better experience.
par un voyageur
Satisfaits
Publié le 7 août 2024 sur HotelsHôtel original situé dans le quartier Koreen. Proche commerce et restaurant.
Possibilité de stationner ds le parking de l’hôtel mais sinon parking public proche.
Accueil chaleureux.
Correspondait à notre besoin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Patrick Hill (Front Desk Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience! We're glad to hear that our location in the Koreatown district and the nearby amenities were convenient for your stay. It’s great to hear that our warm welcome and parking options met your needs. We hope to have the pleasure of hosting you again whenever you're back in the area!
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Patrick Hill (Front Office Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We're thrilled to hear you had an excellent stay. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
i appreciate the size of the room and the lobby. Everything great. The great thing is also the easy access to Cassells Hamburger.
Quiet place and easy to check in . I think there are some update to do to be famous but it's very cool.
Around 30 minutes from LAX and the same to the beach by car.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Patrick Hill (Front Office Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review of your stay here at Hotel Normandie. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that you found our location to be ideal for navigating LAX and the beaches. We are also glad to know that you enjoyed the restaurant on site. It is definitely easy to access with an entrance in the lobby area! We hope you will think of us again in the future and wish you all the best until then.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Expedia
Le matin et le soir avoir un café ou un verre de vin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Adam Ruiz (Front Office Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review, we greatly appreciate it and look forward to having you with us again in the future!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Hôtel très bien situé, près du métro et de plusieurs restaurants. Le personnel à l'accueil était très sympathique et aidant. Le vin offert à l'apéro est une attention qui fut très appréciée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par Adam Ruiz (Front Office Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us such kind feedback, we truly appreciate it and look forward to having you with us again in the near future!
par un voyageur
Publié le 7 mai 2023 sur Expedia
Un personnel exécrable, une chambre trop petite pour 4, pas de coffre fort, pas de penderie,4 ceintres mais nulle part pour les accrocher correctement, vue sur un mur à 2 mètres, à fuir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Patrick Hill (Front Office Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review of your stay. We are sorry to hear that you had such an unpleasant experience with us. We strive to provide excellent service and accommodation, and it would seem in this instance we fell short of your expectations. For that we do apologize. We hope you will give us the opportunity to be of service in the future and wish you many happier travels until then.
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2023 sur Expedia
Passable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2023 par Patrick Hill (Front Office Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review of your stay here at Hotel Normandie. We take all feedback to heart as we strive to provide the best experience possible for our guests. Best Regards.
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Les chambres sont petites et ne sentent pas très bon.
Le bar de l’hôtel ferme à 21h, c’est très tôt et impossible de prendre un verre.
Le parking proposé est très cher, 40€ la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par CJ, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Le bar de l'hôtel est ouvert de 18h00 à 2h00 tous les jours.
par un voyageur
Great location
Publié le 19 oct. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Patrick Hill (Front Desk Supervisor), Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your perfect score! We’re thrilled to know that you had such a wonderful experience with us. Your feedback is invaluable, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future. Safe travels and see you soon!