Note fondée sur 540 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
Nous avons bien aimé notre séjour dans cette établissement, j'y retournerais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Chance Reno , Gestion de l’hôtel
Nadyne, it was our pleasure to be your host. We look forward to your return!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par Chance Reno , Gestion de l’hôtel
Francois, Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your time in West Hollywood!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Hôtel très original, bien situé , confortable et très propre .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par Chance Reno , Gestion de l’hôtel
Daniele, Thank you so much for staying with us. We are so glad you enjoyed your stay. We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2022 sur Expedia
Concernant le vip access, le personnel lors du check out à été incapable de séparer le vip acces des boissons consommées. Donc une deuxième facture à été édité en nous gardant en otage une caution le temps de voir. On devait nous faire un mail toujours aucun retour. Je trouve ça un peu léger. De plus on nous a prévenu du vip acces seulement le deuxième jour donc pas profité pleinement. Cordialement,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Hotel Ziggy Team, Gestion de l’hôtel
Hello Arnould, you were a pleasure to host. We're glad you were pleased with our stay despite the miscommunication about your VIP perks. You were granted your food and beverage credit for the duration of your stay. Thank you for your feedback, we will use it to improve the guest experience for everyone. Have a great year!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Expedia
Très bien placé sur Sunset, avec chambre très calme. Personnel très accueillant et sympathique, toujours souriant et disponible Rien à dire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par Ziggy Team, Gestion de l’hôtel
Hello Francois, thank you for the kind feedback about our quiet rooms and friendly staff. We're glad you enjoyed your stay with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2022 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2022 par Ziggy Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rayan! Thank you for your review. We'd love to hear more details about your stay. We are happy you enjoyed your time with us, and we hope to welcome you back soon. Best Wishes!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2022 par Ziggy Team, Gestion de l’hôtel
Hi LIONEL! We are glad you enjoyed your stay. Thank you for your review. we hope you have a great year.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Hotel Ziggy Team , Gestion de l’hôtel
Kenneth, Please do reach out to us directly so we can resolve these matters immediately. We are grateful for your valuable feedback, as it allows us to make the necessary changes to provide a more rewarding experience for our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024
I would like mire transparency when chcki g in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Chance Reno, Gestion de l’hôtel
Melvin, We sincerely apologize for the less than stellar experience. We strive to create an exceptional visit from start to finish for all of our guests and it's disappointing to hear that we were not able to deliver. Should you choose to give us another chance, we hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with the exceptional stay that you deserve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Great staff, fabulous vibe. Parking is criminally overpriced. Music and food are fantastic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Ziggy Team , Gestion de l’hôtel
Cameron, It was our pleasure to be your host. We are delighted you enjoyed our Ziggy Team, culture, and B-Side restaurant and bar. We look forward to welcoming you back!