Note fondée sur 907 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
correct personnel de la reception tres aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We are pleased to hear that you found staff to be friendly and helpful. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are pleased to hear that your stay with us was a comfortable one. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests!
5 sur 5
par un voyageur de DAX

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Check-in et check-out efficace et rapide. Chambre confortable et propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are pleased to hear you had a comfortable stay with us. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests!
5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel rien a dire nickel et calme

Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par Coco, Front Desk Shift Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you! We are thrilled to hear your stay with us was a comfortable one. Here at La Quinta inn and Suites of Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests!Sincerely,Coco Front Desk Shift Lead
4 sur 5
par un voyageur

très bien

Publié le 2 sept. 2022 sur Hotels
petit déjeuner correct, très bon accueil lors du check in , excellent pour une journée ou deux d'étape
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2022 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup, vous étiez d'excellents invités et nous avons adoré vous avoir ici. merci d'avoir pris le temps de nous écrire un avis.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2024
The staff was wonderful. The property is old and in dire need of maintenance upgrades. My bath tub had rust in it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are saddened to hear that your stay with us was not a comfortable one. Rest assured we are taking the appropriate measures to prevent any future occurrences. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are pleased to hear that your stay with us was a comfortable one. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Tv did not work ... Beds are old Rooms need improvement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are saddened to hear that there were issues with the room assigned to you. Rest assured we are taking the appropriate measures to prevent any future occurences to better serve you in the future. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are so pleased to hear that your stay with was comfortable one. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Coco, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are saddened to hear that your stay with us was not a comfortable one. Rest assured we are taking the appropriate measures to prevent any future occurrences and to better serve you in the future. Here at La Quinta inn and Suites in Thousand Oaks, we strive to give the best to our guests.