Note fondée sur 204 évaluations de clients

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3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

La blanc inn sans suite....

Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
Nous avons réservés pour 5 que 4 places dans la chambre. Le petit déjeuner compris dans le prix est décevant. Juste du café et un gâteau. Décevant... chanvbre vieillissante à éviter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2019 par CM, Gestion de l’hôtel
Thank you we hope to welcome you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par CM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our location. We hope to welcome you back again soon
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par CM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our location.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
I did my research before booking and it seemed like an OK place to stay the night. I check in and got to my room where bathroom door handles were broken, the room was very humid, and while it looked clean there were some parts of the room that needed updates. There were other individuals outside that made the place feel unsafe especially as a woman. I woke up the next morning and found a cricket in the sink. This place needs to update their rooms and keep them cleaner and more friendlier. i would not stay here again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2023 par Hotel Support, Gestion de l’hôtel
Dear Yesica: Thank you so much for taking the time to leave a review for our team. We appreciate your feedback and look forward to serving your lodging needs again in the future here at the Le Blanc Inn & Suites. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2023 sur Expedia
To much deposit!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Hotel Support, Gestion de l’hôtel
Dear Alma: Thank you so much for taking the time to leave a review for our team. We appreciate your feedback and look forward to serving your lodging needs again in the future here at the Le Blanc Inn & Suites. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2023 sur Expedia
Bed was
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2023 par Hotel Support, Gestion de l’hôtel
Dear Luz: Thank you so much for taking the time to leave a review for our team. We appreciate your feedback and we do sincerely apologize for any inconvenience you experienced. We are hoping that you will provide us with another opportunity to serve your lodging needs again in the future here at the Le Blanc Inn & Suites - El Monte, CA.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Hotel Support, Gestion de l’hôtel
Dear Raymond: Thank you so much for taking the time to leave a review for our team. We appreciate your feedback and look forward to serving your lodging needs again in the future here at the Le Blanc Inn & Suites. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par Hotel Support, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie: Thank you so much for taking the time to leave a review for our team. We appreciate your feedback and look forward to serving your lodging needs again in the future here at the Le Blanc Inn & Suites. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2023 par Hotel Support, Gestion de l’hôtel
Dear Harry: Thank you so much for taking the time to leave a review for our team. We appreciate your feedback and look forward to serving your lodging needs again in the future here at the Le Blanc Inn & Suites. Sincerely, Hotel Management