Note fondée sur 931 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2017 sur Hotels
On a dû atteindre 1h avant de prendre la chambre car L'hôtel n'avait pas préparé la chambre en double Bed.
Dans l'urgence de faire la nouvelle chambre, La house keeping n'avait pas changé le drap housse !
Les réceptionnistes du desk ne sont pas agréables .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2017
Thank you for your comments and review. We apologize that you encountered this situation and it is totally unacceptable. Your comments have to forwarded to the appropriate Departments.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay at the Long Beach Marriott. See you next time!!!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Kid friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for staying with us and glad you had a great stay. See you next time in Long Beach!!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Lovely!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments and stay with us. We look forward to welcoming you back next time!!!
par un voyageur
Quick getaway
Publié le 4 août 2024 sur HotelsIt was nice and cozy. Only draw back was they charged me another night as a deposit which pissed me off. But other than that atmosphere was great and cozy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay recently. We look forward to having you back. I believe you are referencing the Incidental hold that is placed on a card upon check in. Thank you
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay recently. We look forward to having you back.Thank you
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Clean property. Clean and quiet rooms. Plenty of free parking. Dining was good although a bit overpriced but what do you expect from a hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay recently. We look forward to having you back.Thank you
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your note Robert. I am glad you had a great stay and look forward to you returning again
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and your review.Come back soon!!!
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
It was close to the Calenta Express
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Mark Schwabenbauer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and your review.Come back soon!!!