Note fondée sur 2 133 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Affaire ou famille l’hôtel est nickel
Publié le 31 juill. 2024 sur HotelsSuper hôtel de très bon standing avec de nombreux services et un personnel très à l’écoute.
Chambre nickel. Lits confortables et sdb très propre.
Superbe piscine
Les enfants adorent
Seul bémol la navette est un peu longue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear OLIVIER, Thank you for sharing your experience at Los Angeles Airport Marriott. We're delighted to hear that you enjoyed our numerous amenities and attentive team. It's lovely to know that your family appreciated the comfortable rooms and clean facilities. However, we apologize for any inconvenience with the shuttle and will work to improve this aspect of our service. We hope to welcome you back soon for another fantastic stay.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear FRANCIS, Thank you for sharing your rating regarding your recent visit. We regret any issues which left you with a less-than-perfect impression of our hotel. Please accept our apologies if you experienced any inconvenience. We encourage you to try us again, as we are confident you will enjoy the excellent hospitality we are known for providing.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mae, On behalf of all of us at Los Angeles Airport Marriott, thank you for the generous rating. We are glad you enjoyed your stay. Thank you for choosing us for your visit to Los Angeles, and we look forward to accommodating you again soon.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2023 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sacha, Thank you for your kind rating! We are glad you had such a positive experience during your time at Los Angeles Airport Marriott, as we are committed to providing exceptional service to each and every guest. We look forward to welcoming you back and wish you all the best.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
A déconseiller sauf aux abonnés aux hôtels Mariott. Pas d'internet par exemple.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear JEAN PAUL, Thank you for choosing us for your visit to Los Angeles. Our associates strive to ensure an excellent experience for each guest; therefore, we are disappointed that we did not meet these expectations. We hope you will accept our sincere apologies. We appreciate your business and look forward to an opportunity to show you our commitment to exceptional hospitality.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Alarme d’incendie durant la nuit ouf
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2023 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Suzie, Thank you for being our guest and sharing your comments about our hotel. We are happy you enjoyed your overall stay, except for the fire alarm going off. Fortunately, it was a false alarm. We sincerely apologize for the inconvenience this caused you. Hopefully, we will have the opportunity to make it up to you on a future visit. Thank you again.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2023 sur Expedia
Je recommande cette hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mae, Thank you for choosing Los Angeles Airport Marriott. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. We are grateful for your recommendation and look forward to another opportunity to welcome you back soon.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2023 sur Expedia
Very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for staying with us and also for the excellent review. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations, and we appreciate you mentioning how much you enjoyed your time with us. We look forward to seeing you again soon and wish you all the best with your travels. Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Etablissement voleur a fuir !
Publié le 30 août 2023 sur HotelsÉtablissement voleur, excessif en tarif vue la prestation et se permettant de prlever sur la carte laisse en garantie des frais comme internet alors qu'indiquee gratuit sur le site ou taxes de sejour. A fuir !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for taking the time to share your review. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We make every effort to provide exceptional hospitality in all aspects; therefore, we genuinely regret that this was not your experience. Your feedback on this matter is much appreciated. We will share your message appropriately as we are committed to enhancing our services on all levels.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team
par un voyageur
Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Hôtel proche de l’aéroport et parfait lorsque l’on est en escale. Par contre, il faut tacher d’arriver tous en même temps si vous êtes plusieurs. Nous étions 4 et l’un de nous arrivait avant les autres (5 heures avant) et il n’a pas pu accéder à la chambre pour se reposer ou même la piscine, la réservation n’ayant pas été effectué par ce dernier, et malgré l’envoi d’un message à destination de l’hôtel, lequel est resté sans réponse, précisant ce besoin. Vraiment pas correct donc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Hotel Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jérémy, Thank you for choosing us for your recent visit and for sharing your review. Although our location was perfect for your needs, we are very sorry for the frustration caused to one of your group members. We will take this up with our team to be more considerate in situations like this and also be responsive to all of our guests so that such future incidents are not repeated. We appreciate your patience and hope you give us another chance to regain your trust.Kindest regards,Hotel Guest Relations Team