Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Très bon prix pour être très proche de Rodéo Drive par contre une cure de rajeunissement serait demise. Enlever le tapis au corridor et dans la chambre à la mobilité réduite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jacky, merci d'avoir partagé votre avis. C'est un plaisir de savoir que vous avez trouvé l'emplacement pratique pour Rodeo Drive. Vos observations sur la décoration sont appréciées et l'équipe cherche toujours des moyens d'améliorer l'expérience de nos clients. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau à la Maison 140 Beverly Hills.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
This hotel should get an award for the quality of editing on their pictures. non working WIFI for 4 days (probably because they use a residential router instead of a commercial router) Non-working safe in room. was asked if I wanted housekeeping service, wich I wanted every other day and got no service at all. If you want a bed and a door that locks...then this is your hotel! Oh and before hotel management mentions that i should have had mention those issues, I did! many times at the front desk, but at the end, I just didnt care anymore
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Antoine, thank you for sharing your experience. We genuinely apologize for any challenges you might have faced with the Wi-Fi and in-room safe. It's also quite disheartening that you didn't receive the housekeeping service as per your preference. Please rest assured that we're working diligently to address these concerns you've pointed out. We deeply value your perspective and hope for another chance to provide a more pleasant stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Super nuit

Publié le 4 juin 2018 sur Hotels
Nuit super dans ce charmant hotel. Upgrade au check in car il y avait une chambre de libre. Personnel super sympa. À deux pas de Berverly Hills, Rodéo drive etc.. je recommande cet endroit.
4 sur 5
par un voyageur

hôtel charmant

Publié le 6 août 2017 sur Hotels
hôtel de petite taille. style 'boudoir'. bien situé près du 'triangle d'or'. séjour court mais bon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Andre was absolutely exceptional!!! Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nicole, we’re delighted you loved your experience at Maison 140 Beverly Hills. Andre and the rest of the team are thrilled to have made your stay memorable. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
I arrived very late after a 7 hour delayed flight. Perhaps I couldn't appreciate the design aesthetic but the walls painted black gave the hotel a dark, foreboding feel. It wasn't much better in the light of day. The person at the front desk was not especially welcome; the scent of her dinner permeated the lobby. The room itself was okay -- the shower was wonderful. At the point of departure, I was charged every fee imaginable, many of which seemed without merit to me. I slept well but for what I eventually paid, it didn't seem warranted. This is one hotel I will not revisit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. It seems the unique design aesthetic and other aspects did not meet your expectations this time. Your input regarding the charges and the atmosphere upon arrival is also appreciated and will be addressed. The team is grateful for your feedback and will take it into consideration. It's nice to hear you enjoyed the shower and had a restful sleep though. Safe travels in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
The lobby is beautiful but the rooms are more like a hostel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sheila, thank you for taking the time to share your thoughts. It's great to know you appreciated the beauty of the lobby. The hotel is continuously working to enhance the comfort and quality of the guest rooms, and your feedback is greatly valued.