Note fondée sur 4 évaluations de clients
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5,0 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sr. Rooms Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Merav, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at Marriott Long Beach Downtown and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation. We truly appreciate your kind rating, and we hope you will be able to stay with us again soon.Best Regards, Kellen Asai, Sr. Rooms Operations Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I didn't like the parking rate. It was very high. Ialso didn't like the destination passport. It made no sense since they gave us credit for the same amount to use for food and beverage. It's their way of making you spend 3-4 times as much for dining on the premises.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par etx-caleedke, Gestion de l’hôtel
Dear Safineh, While we appreciate your perfect rating, we regret your disappointment with some of the extra costs associated with your visit. We understand your frustrations if these costs came as a surprise to you and value your remarks. Thank you for choosing Marriott Long Beach Downtown, and we look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia