Note fondée sur 888 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de SAULT LES RETHEL

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2019 sur Expedia
Simple et efficace. Lits confortables. Chambre très grande. Café à l accueil de l hôtel..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Steven / GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay at the Motel 6 - Claremont, CA #8600. Your feedback will be shared with the team to serve as recognition and encouragement; as we strive to continuously improve our guest experience. Thank you again for sharing. We hope your next visit will be even better.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Justin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great location but yea it’s a MOTEL stains on everything but u get what you pay for.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Donny,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

My motel 6 experience

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Very clean, helpful, nice, staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Raymond, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Kaur J. #team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The customer service is not good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.