Note fondée sur 820 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2015 sur Hotels
2 sur 5
par MICHEL de St-Octave de Métis Québec Canada

correct

Publié le 23 mars 2015 sur Hotels
Endroit correct.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The staff are nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Cipriano,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our staff to be nice. Providing friendly service is a priority for us, and we appreciate your positive comments. We hope to welcome you back again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
A nice motel in LA sprawl.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We express our sincere gratitude for your review. We consider ourselves fortunate to have you as our guest and highly appreciate your decision to choose our services. Our team is committed to providing you with exceptional service consistently.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are incredibly grateful for your kind 10-star rating, which fills our hearts with warmth and inspires us to maintain our exceptional service. It brings us great joy to hear that your stay was enjoyable, and we eagerly anticipate the opportunity to serve you once more in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Quite, clean, bed was very comfortable Only dislike was the loud motel air conditioner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found your room quiet, and clean, and the bed comfortable. We apologize for the inconvenience caused by the noise of the air conditioner. We value your input and will address this issue to ensure a more restful stay for future guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Aire acondicionado muy ruidoso. Tienes que solicitar en recepción si quieres que limpien la habitación
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola viajero,¡Su apoyo significa mucho para nosotros, y estamos ansiosos por tener la oportunidad de volver a servirle pronto!Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Everything in the room was functional and clean. Friendly customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We express our sincere gratitude for your review. We consider ourselves fortunate to have you as our guest and highly appreciate your decision to choose our services. Our team is committed to providing you with exceptional service consistently.