Note fondée sur 816 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2015 sur Hotels
par MICHEL de St-Octave de Métis Québec Canada
correct
Publié le 23 mars 2015 sur HotelsEndroit correct.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Quite, clean, bed was very comfortable
Only dislike was the loud motel air conditioner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found your room quiet, and clean, and the bed comfortable. We apologize for the inconvenience caused by the noise of the air conditioner. We value your input and will address this issue to ensure a more restful stay for future guests.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Aire acondicionado muy ruidoso. Tienes que solicitar en recepción si quieres que limpien la habitación
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola viajero,¡Su apoyo significa mucho para nosotros, y estamos ansiosos por tener la oportunidad de volver a servirle pronto!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Everything in the room was functional and clean. Friendly customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We express our sincere gratitude for your review. We consider ourselves fortunate to have you as our guest and highly appreciate your decision to choose our services. Our team is committed to providing you with exceptional service consistently.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
I love the place safe and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Bathroom was small - room was spacious. Location not the best
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi William,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
It was ok one night found hair in tub
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Levar,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6