Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2022 sur Expedia
For a comparable price you can get so much more comfort and commodities in other hotels. No fridge, no micro wave, tiny room, sketchy neighborhood/customers and the shower looks and feels like a shower in prison or a slaughterhouse in the movie saw. Motel 6 never again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Larbi,
Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.
Lilith
#Team6
par un voyageur
Horrible
Publié le 22 juin 2022 sur HotelsUn ghetto des gens qui y vive en permanence dès chiens des maîtres qui ne respecte pas la vie en communauté les chiens urine partout même sur le paillasson des chambres chambre sale obligé de balayer tellement c’était trop sale le pire motel 6 que j’ai fait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Chère Mamar,
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour avec nous. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que vous avez rencontré en tant qu'invité. Nous nous tenons à un niveau élevé et prévoyons d'accorder à cette question l'attention qu'elle mérite.
Ce sont des clients appréciés comme vous qui nous poussent toujours à être meilleurs, et nous apprécions que vous portiez cela à notre attention.
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!
Nancy Y.
#Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Oooo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Miguel, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Albino,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your fantastic review and for awarding us with a 10-star rating! Knowing that you had such a positive experience at our location truly delights us. Your feedback is incredibly valuable to us and serves as a driving force to consistently deliver top-notch service. If you have any additional comments or if there is anything else that we can assist you with, please feel free to get in touch. Thank you once again for your support!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Bed was terrible rather have slept on the floor but it was o dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to further discuss your experience. Please reach out to us at your earliest convenience. Your feedback will aid us in regaining your trust and in welcoming you back for a more enjoyable stay. Once again, we extend our sincerest apologies for any inconvenience caused. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Angela, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Horrible stay
Publié le 11 août 2024 sur HotelsIt was horrible. We walked into the lobby and the floor was very sticky. We went to our room and the bedroom floor was all wet from the a/c that was in the room. I was about to put my keys down on the nightstand when a bug/roach crawled down behind the phone and there was cigarette burns into the nightstand. We ended up checking out a few minutes afterwards and decided to go somewhere else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you. Natalie #Team6