Note fondée sur 380 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.
4 sur 5
par un voyageur de Bassett

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Best motel 6 i have been too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Juan,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Patking is comvinient
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Enough parking for big trucks
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Floors were absolutely terrible bed sheets had stains all over dirty towels toilet hadnt been cleaned who knows in how long
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amparo,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Most DISGUSTING and FILTHIEST place EVER!! TOTAL NIGHTMARE!!! Whatever you do DON’T book here.It’s like an abandoned place people squat in.UGH!!!The employees are garbage too!REEKS TOO!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Valerie,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Fair Price

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Our stay at the place was fine, the price was affordable, except that the mattresses have urine stains under the blankets. they should use some kind of waterproof mattress protector. everything else is average for the price R#208
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Is so duty the beds and bathrooms and the floors
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia