Note fondée sur 1 076 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Très bon rapport qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Philippe, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi William,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Geraldine, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Bien pour une nuit Confortable mais un peu bruyant avec la route à proximité mais cela ne nous a pas gêner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Pas de petit déjeuner mais bon accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Anita, Merci d’avoir partagé votre avis. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour! Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Horrible check-in process, quite rude lady at front desk. WIFI not available. When I ask her for the wifi code, she simply told me that it's not working in a way that lets you guess that it's not been working since a while and also that she really didn't care. The ice machine near front desk was not working with a note on the machine saying OUT OF ORDER so old that again you have the impression it's not been working since forever. When I asked the charming lady at front desk for ice, she directed me to an ice machine in the next building. That ice machine was not working either. Oh well. We had to pay for ice at the gas station. No small fridge in the room, first time I see this in a Motel 6. We traveled from Fan Francisco to LA and stayed in several Motel 6 and had a fridge, ice and good service. Too bad for the Motel 6 Thousand Oaks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christian,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6