Note fondée sur 110 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Podshare , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review! We hope you visit us again :)
5 sur 5
par Jessica de Osaka

Pretty good! :D

Publié le 7 mars 2016 sur Hotels
Really close from the Walk of fame, well located!!!
3 sur 5
par Isabel de Quebec

Just not for me...

Publié le 12 nov. 2014 sur Hotels
Great location. Great service. Bed sheet clean.... But should be replaced had they seem to have more then a 100 years of life..... Commun area at 2 meters from sleeping area. Not a problem if nobody decides to do a tamtam jam at 1am.... Booked their ,ainly for the parking, ends up nomparking space available..... If you jeed parking, call before booking.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Westlake Village

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Employees and owners are rude and verbally offensive. The employees made many perverse statements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
Andrew, was helpful and accommodating. He was knowledgeable about everything PodShare. (They're a small business that is big on community). He bought steaks for two people whom we celebrated their birthday a few days into my stay. A few of us chipped in & contributed. Abby, the manager, made two delicious cakes. It was a good time 👍.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Podshare , Gestion de l’hôtel
We are so glad you love our community! The kind words mean a lot and we all feel the love :)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Cuando llegue me notificaron que mi reservación había sido cancelada. Y jamás me avisaron. Tuve que salirme de ahí y buscar un hotel mucho más caro ya que fue de urgencia. Los Números y la app no me resolvieron en Ese momento nada
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2024 par Steph, Gestion de l’hôtel
You booked your reservation with an invalid card that was declined for the amount of the stay. It is our policy not to hold reservations without payment.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
The place itself is okay, but their code to open the place up didn't work (I didn't get it wrong, I had the correct code), so with it being 4AM and no one being around to help, I had to sleep in my car. This was a two day trip, this happened on the first day. I didn't expect to get a refund for that night but for the night after too where I told them I won't be returning? BS
5 sur 5
par un voyageur

Muy recomendable

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
La atención del staff fue excelente, la limpieza y el ambiente fueron muy buenos. Lo único que no era muy bueno era que se tienen varios ventiladores encendidos todo el tiempo, lo que no ayuda a conciliar el sueño.