Note fondée sur 833 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Il s’agit d’un motel…. Les chambres ont été repeintes mais l’extérieur est triste. Une nuit pour dépanner. Le petit déjeuner est inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Sabrina, Thank you for your business, we greatly appreciate it as well as your feedback. We are in the process of restoring the location, yesterday we had our parking lot repainted and it was reacently power washed, it looks much better now, we also painted the 2nd floor walkways and rails, we are working on a couple of things we know our guests will enjoy. Hopefully you will give us another opportunity to provide a better service experience. Thanks again, Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Sorry we did not meet your expectations this time. We highly recommend working with the front desk so we can resolve any issues right away and therefore you can have a better experience. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay, we value and appreciate your business. We are happy to see you enjoyed your stay and found our location to be adequate for your stay. Please visit us again soon. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2021 sur Hotels
Très bon motel au calme et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2021 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre récent séjour. Nous apprécions et apprécions votre entreprise et vous remercions de nous avoir donné l'opportunité de répondre à vos besoins en matière d'accueil. S'il vous plaît visitez-nous à nouveau bientôt. Meilleures salutations,
5 sur 5
par un voyageur de MIAMI GARDENS

Publié le 31 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay, we value your business. We are very happy to see you enjoyed your stay and found our accommodations welcoming. We always try our best to provide the best service possible to all of our guests. Thank you and we welcome you to visit us again. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024
Excellent staff. Waited for us to check in till 1am because we were stuck in traffic!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Jennifer, Thank you for trusting us with your hospitality needs. We are happy to see you enjoyed your stay and found our staff very hospitable. We welcome you to visit us again. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Kasey, Thank you for your recent visit. We hope you enjoyed your stay and will visit us again soon. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Our stay in Portofino Inn was Great. Confortable room, excellent reception and very close to Universal studios
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Mauro, Thank you very much for your recent visit, we are happy to see you enjoyed your stay and it was close to your point of interest. Everyone here is very hospitable and always happy to help. We look forward to having you as our guest again soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
The staff was really welcoming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Laurie, Thank you for your recent visit, we value and appreciate your business. Thank you for trusting us with your hospitality needs. We care a lot about the quality of your stay and are always looking for ways to improve our location for all of our guests. Our front desk is always ready and happy to help when needed. Our lobby hours are from 7am to 2am the following morning for your convenience.Thank you again and we hope to have you back as our guest in the near future. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Hotel was affordable, clean and well maintained. Staff was friendly and kind to us. We would love to come here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Alfredo, Gestion de l’hôtel
Elizabeth, Thank you for trusting us with your hospitality needs, we value and appreciate your business. We are happy to see you enjoyed our accommodations and would return again, at Portofino Inn we love building relationships with our guests.Thank you again and we will see you on the next one. Best regards,