Note fondée sur 752 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hotel sympa

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Un bon sejour dans cette hotel. Seul petit bémol, le manque de place pour le petit déjeuné, nous avons dû déjeuner sur les canapé de l'accueil. Sinon accueil parfait, le personnel est a votrz écoute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive review and for rating us 8 out of 10! We’re thrilled to hear that you had a good stay and appreciated our welcoming staff. We apologize for the limited space during breakfast, and we understand how that could be inconvenient. Your feedback is valuable, and we will look into ways to improve the dining area for our guests. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Personnel très serviable. Petit déjeuner bien. Bien situé. Parking sécurisé. Petit bémol :la piscine,elle est a l ombre est pas chauffée,pas pu en profiter en 4 jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JOHANN,Thank you for your thoughtful review! We're glad to hear that you found our staff helpful, enjoyed the good breakfast, and appreciated our convenient location and secure parking. We apologize for the inconvenience regarding the swimming pool being in the shade and unheated. Your feedback is important, and we will consider it as we look to enhance our facilities. We hope to welcome you back for an even better experience in the future!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gerard,Thank you for your rating. We're glad to see that despite the challenges during check-in, your overall experience was positive. Your feedback is valuable to us, and we'll strive to improve to ensure a better experience for you in the future. We appreciate your support and hope to welcome you back for an even better stay next time.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2023 sur Expedia
Hôtel situé à proximité de l'aéroport de Los Angeles. Personnel professionnel. Chambre rénovée sauf la salle de bain qui est dans son jus. La propreté de la chambre n'est pas optimal, de plus il y'avait la présence de cafards ce qui est répugnant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback, although we're disappointed to hear that your stay didn't meet your expectations. We apologize for the cleanliness issues in your room and the presence of cockroaches, which is unacceptable. Your comments are valuable, and we will take immediate steps to address these issues and improve our service.We hope you'll give us another opportunity to provide you with a much better experience in the future.Sincerely,Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2023 sur Expedia
odeur de canabis dans les couloirs bon petit dejeuner personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Herenui,Thank you for taking the time to share your feedback! We are glad to hear that you enjoyed the breakfast and found our staff to be pleasant. We apologize for any unpleasant odors in the hallways and will be sure to address this with our staff. We are dedicated to making your stay with us a memorable one. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Corine,Thanks for the stay at the Quality Inn & Suites Los Angeles Airport - LAX and the feedback with six stars. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de VILLENEUVE DE BERG

Publié le 14 juin 2022 sur Expedia
la proximite de l'aeroport de LAX
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Salut Jacques, Merci pour le séjour et les commentaires positifs. Il est bon de savoir que vous avez eu une expérience satisfaisante. C'est un privilège pour nous d'avoir des invités comme vous. Nous nous réjouissons de votre prochaine visite. Sincèrement, Directeur de l'hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2021 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tapuata, Thank you for your stay and the ten stars. Hope you had a nice stay and liked our hospitality. From an improvement point of view, we look for specific experience sharing. You will have a better experience next time. Sincerely, Hotel Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2025
Excellent/Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2025 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Johnny,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had an excellent experience and appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back in the future!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2025 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Johnny,Thank you so much for your outstanding rating! We’re overjoyed to hear that your experience was delightful. Your generous feedback means the world to us, and we’re thrilled our hospitality made such a positive impression. We look forward to welcoming you back soon for another unforgettable stay!Sincerely, Hotel Manager