Note fondée sur 892 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Selena,We're thrilled to hear you had a fantastic experience at our hotel! If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael, We appreciate you choosing our hotel for your stay. If you have any feedback to share from your experience, please feel free to reach out to us. Our team is always here to address any concerns and enhance our guests' experiences.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Danny, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please feel free to contact us directly to discuss your stay further so we can address any concerns you may have.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kali,We're delighted to hear that you had a great experience during your stay with us. We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kali,We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.
1 sur 5
par un voyageur

TERRIBLE.

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
El hotel es una pocilga, es asqueroso, hay gente que vive ahí y se droga afuera, es sucio, viejo, el "desayuno incluido" es una mentira, tienen 2 garrafas de café y unos panes viejos que se acaban los que ahí viven, el Internet es inseguro, el papel de baño de la peor calidad, las toallas manchadas incluso con sangre, la cafetera ni sirve, el clima ruidoso, la luz principal no servia, solo 2 lamparas todas flojas y chuecas sobre los buroes y por si no fuera poco te piden un depósito de 60 dlls como si te fueras a robar algo. LA PEOR EXPERIENCIA DE MI VIDA.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello ROLANDO, We regret to hear about your experience at the hotel. We take all feedback seriously and encourage guests to reach out directly to address any concerns. Our team is committed to ensuring our guests' comfort and safety. Thank you for sharing your comments, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur de Valencia

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
I booked for several day but it was so unsafe I left the same day. There was so many shady peolple roaming around the hotel. It seemed like they been living there for extended time. I asked for money back but manager refused. I still left that same day. Now I’m fighting for money back with my bank.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Horacio, We take guest safety seriously and regret to hear about your experience. This matter can be addressed by contacting our management team directly. Your comments will be shared with them for further review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us! If there is anything else we can do to enhance your next visit, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cristian,We are delighted to hear that you had a wonderful stay at our hotel! Please do not hesitate to contact us if you have any suggestions or feedback to share. We look forward to welcoming you back soon.