Note fondée sur 169 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Hôtel plutôt bien placé. À côté du chemin piéton, vélo, du Pier. Service au restaurant pas terrible (attente longue 45 mn). Wifi vraiment pas terrible voir inutilisable 0,3 Mbit/s/sec sur NPerf. Parking a 55 €/jour, fees a 50$-jour pour le restaurant. Fees a 50$ pour les services (salle de sport tres bien par ailleurs, petite piscine par contre, vélo rarement dispo,…)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Maggy, merci d'avoir partagé vos réflexions. La proximité de l'emplacement avec des attractions agréables semble avoir été appréciée. Il a été noté que certains aspects de l'expérience de service ne correspondaient pas entièrement aux attentes. L'intention est de créer un parcours équilibré et tactile, et des commentaires comme le vôtre guident ce chemin. Les éléments tels que l'espace fitness et d'autres équipements visent à susciter une expérience stimulante, bien que la disponibilité soit parfois déséquilibrée. Chaque élément du Sandbourne Santa Monica est conçu pour stimuler la créativité et éveiller les sens, et on espère que les prochaines visites approfondiront les couches distinctes et inattendues que la propriété offre.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Léonie, thank you for sharing your rating. We’re delighted that you enjoyed your experience at Sandbourne Santa Monica. It’s wonderful to know that our distinctive and tactile atmosphere resonated with you. We look forward to welcoming you back to explore more of our elegantly curated spaces.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Some seat are not comfortable in the lobby and at the pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Yves, it's wonderful to hear that you enjoyed your time at Sandbourne Santa Monica. We appreciate your feedback regarding the seating in the lobby and at the pool. Your insights are valuable to us as we continually strive to create a stylish, tactile, and comfortable experience for all our guests. We're glad you could immerse yourself in the unique and evocative atmosphere we've designed. We're looking forward to welcoming you back soon to explore even more of our sensorial wonders.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Séjour entre filles, emplacement sécuritaire, chambre spacieuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Annie,Sandbourne Santa Monica est ravi d'apprendre que vous et vos amis avez apprécié un séjour sûr et spacieux chez nous. Nous nous efforçons de créer une expérience à la fois intime et stimulante, vous permettant de ressentir chaque instant dans notre cadre élégant et stylé.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour inoubliable au bord de l'océan Pacifique.Cordialement,L'équipe de Sandbourne Santa Monica
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Très bon service, bon restaurant, très propre, très beau décor et design intérieur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Michel, merci pour votre merveilleux retour sur votre récente expérience à Sandbourne Santa Monica. C'est vraiment gratifiant de savoir que vous avez apprécié notre service, notre cuisine et notre design intérieur élégant. Nous nous efforçons de créer un environnement séduisant et stimulant pour nos clients. Il est donc gratifiant d'apprendre que vous avez ressenti ce charme pendant votre séjour. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau pour ressentir à nouveau chaque instant.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Luigi, we're delighted you loved your experience at Sandbourne Santa Monica. Your high regard for us is treasured, and we hope every moment was a distinctive tapestry of elegance, charm, and tactile wonder. We can't wait to have you feel the sensations of our hotel again soon. Safe travels until then!
par un voyageur de Redwood City
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Great location and hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Derrick, it’s wonderful to hear you had a great time at Sandbourne Santa Monica. Our team takes pride in offering a stimulating and quality experience, blending the allure of our unique location with distinct touches. We hope your stay resonated with the essence of the wind, the waves, and the sand. We're looking forward to welcoming you back for another textured and dynamic visit.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Completely overrated and overpriced. Gives really bad vibes of an old hotel that got very forced renovated. Feels not good at all. Bathtub is so small, it’s probably the smallest one I ever had in my entire life, room photos vary a lot from reality. I don’t feel home at all, maybe for 1/5 of the price acceptable, but the illusion the prices are creating I really do not get the positive reviews on here, on Marriott app hotel has a 3,7 - I would for sure not book again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Christoph, Sandbourne Santa Monica's intention is to create an inviting and tactile environment that is unexpectedly stimulating. It is concerning that the portrayal of spaces did not align with your expectations. The team appreciates your feedback as it plays an essential role in continuously enhancing the experience to remain an elegant and distinct destination. The journey of discovery is unique for each guest, and while it did not resonate with your sensibilities this time, your insights will contribute to future enhancements. Safe travels on your next journey.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Bruno, thank you for staying with us at Sandbourne Santa Monica. It’s wonderful to know you had a delightful experience. We invite you to return and immerse yourself once again in our unique and sensorially rich environment. Thank you and safe travels.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Just stayed for 4 nights and had a great experience. It’s very nice but not snooty. Room was large as was bathroom. Bed was comfortable. The decor is very California laid back cool. Restaurant was very good, we had breakfast every day. It was too cool to be at the pool. Had drinks at the lobby bar one night. Service was good and it wasn’t overly crowded. Overall a good experience and price for Santa Monica.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Scott, it’s wonderful to hear you had a great time at Sandbourne Santa Monica. The description of the California laid-back cool vibe and your enjoyment of the restaurant's breakfast truly resonates with the experience we strive to create. We're delighted you appreciated the spaciousness and comfort of your room and that our service added to your stimulating journey. We hope that next time the weather invites you to explore more facets of our design-forward sanctuary.