Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2023 sur Expedia
Room quality and breakfast were not at the expectation for an hotel of this standing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your feedback. We sincerely apologize for not meeting your expectations regarding room quality and breakfast during your stay. Providing a premium experience is of utmost importance to us, and we deeply regret any disappointment caused. Your observations will be shared with our team, ensuring we take the necessary actions to enhance our offerings and meet the high standards our guests anticipate. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional experience you deserve.
2 sur 5
par un voyageur

Très excentré et sans charme, clientèle chinoise

Publié le 10 janv. 2023 sur Hotels
Etablissement décevant situé très à l'est de LA, dans un quartier exclusivement asiatique sans aucun intérêt et fréquenté par très peu d'occidentaux. Les chambres n'ont pas de vue, sur cour intérieure sans lumière naturelle, dotée d'une piscine ridicule, literie inconfortable et service inexistant. Un hôtel qui ne laisse pas un bon souvenir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2023 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Remi, we are sorry to read our location and features did not suit your preferences. Our goal is to welcome guests from all over and share a beautiful hospitality experience. We value your input and will discuss it with our team so we can continue to improve. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
Le service exellent, la propreté et l'emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2022 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Your positive feedback is greatly appreciated, Marie! We enjoyed providing an unparalleled hospitality experience with our dedicated team and attention to detail. We would love to have you back at Sheraton Los Angeles San Gabriel for another five-star stay soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2021 sur Expedia
Le confort et le desing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
We certainly strive to provide an elegant ambiance for our guests with our beautiful decor, but we never want to sacrifice comfort and we are thrilled this made your stay special! Revisit Sheraton Los Angeles San Gabriel anytime for a five-star experience!
5 sur 5
par un voyageur

Spacieux, propre, de qualite

Publié le 30 avr. 2021 sur Hotels
Bonne literie. Ensemble très propre. Une jolie architecture en pleine milieu d'un quartier de restaurants chinois. Une bonne adresse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2021 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
How wonderful to read you enjoyed the comfort, cleanliness, and convenience our hotel provides. Thank you for choosing Sheraton Los Angeles San Gabriel for your visit to the area. The next time you are searching for another relaxing getaway, we look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
WIFI IS GETTING WEAK , SOMETIME NO SIGNAL . THEY NEED IMPROVE MUCH BETTER
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Wai Man, it's disappointing to hear about the trouble you had with our Wi-Fi. We apologize for your frustration and will look into this issue to ensure a more stable and reliable connection for our guests. We appreciate your feedback and hope to have the chance to provide you with a smoother experience during your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your star rating. We can't wait to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you, Linda, for sharing your perfect score! We hope it won't be long before we have the pleasure of welcoming you back!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting, Erica. We hope for another chance to welcome you back and provide you with the quality of stay you expected and deserved.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Earning five stars from you has made our day, Tiffany! Thank you and it will be our pleasure to welcome you back.