Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Hotels
Expérience très décevante ! Hôtel lugubre, il n'y avait rien pour plaire... Chambre sale et je ne parle pas de la salle de petits déjeuners... nous avons mangé face a des planches de placo ! Bref a fuir !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Angélique, We regret to hear about your disappointing experience. We value all feedback and will address your concerns with our team. Your comments will help us improve for future guests.
par un voyageur
Aucun service mais grande et confortable
Publié le 31 déc. 2023 sur HotelsChambres très grande et confortable mais aucun service (ni nettoyage, ni remplacement des papiers toilette, ni des serviettes ...). Tres bon emplacement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello jean bernard,Thank you for your feedback. We appreciate your positive comment about our spacious and comfortable rooms. We apologize for any inconvenience experienced with our services. We strive to improve and will address the housekeeping issues you encountered. We hope you enjoyed our convenient location and thank you for choosing our hotel.
par un voyageur de St-jean-sur-Richelieu
Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
Bruyant, stationnement très limité, lit très inconfortable. Très vieil hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Martin, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We appreciate your feedback and will use it to improve our services. Thank you for bringing these issues to our attention.
par un voyageur
Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Emmie, We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alexandre, We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.
par un voyageur de Saint-Casimir
Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Herman, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate the input referring to our hotel. We continue to reach for ways to improve guest experience in all areas and hope you will experience those continued efforts on your next visit.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello fabien, We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
accueil inexistante et propreté douteuse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello GILLES, I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. I do want you to know that we take guest comments very seriously and that all the issues you have brought to our attention are being promptly addressed. Our guest satisfaction is vital to our success and your feedback will promote needed changes. I hope that you will consider staying with us again so that we can have a chance to provide you with a superior experience and change your perception of our hotel and services.
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2022 sur Expedia
Matelas déformés, odeur de la chambre désagréable, bruyant, accueil non professionnel, propreté de l’établissement déficient. Unité d’air climatisé remplie de poussière. Stationnement problématique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Etienne,
It means everything to us to hear the insights of our guests. Thank you for taking the time to communicate your feedback regarding our hotel. We hope you'll return to see how we continue to improve our service and hospitality.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2022 sur Hotels